מחבלים שדדו רכב מאם ובתה בכביש בשומרון - סרוגים

מחבלים שדדו רכב מאם ובתה בכביש בשומרון

תושבת השומרון שנסעה עם בתה נאלצה לעצור בצד הדרך לאחר שרכב של מחבלים ניגח את רכבה מאחור. כשירדה לבדוק את הנזק לרכב, היא נשדדה ורכבה נגנב. צפו בשחזור האירוע

מחבלים שדדו רכב מאם ובתה בכביש בשומרון
  ארכיון (צילום: מאיר וקנין/ פלאש90)

תושבת אזור השומרון שנסעה עם רכבה לכיוון מבוא דותן דיווחה כי בעת שנסעה על הכביש הגיע רכב ובתוכו מחבל פלסטיני שניגח את רכבה מאחור. כתוצאה מכך היא נאלצה לצאת מהרכב ולעמוד בצד הדרך.

בעת שירדה מהרכב לבדוק את שאירע, הגיע חשוד שאיים עליה בנשק ולטענתה ירה באוויר, שדד את רכבה ונמלט. כוחות משטרה בסיוע כוחות צה"ל החלו בסריקות לאיתור הרכב והחשוד. השניים נמלטו לכיוון כפר יעבד.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, התייחס לאירוע ואמר: "האירוע הזה הוא תוצאה נוספת של הסרת המחסומים. בשם ההגנה על שגרת החיים של ערביי יו"ש, פוגעים בחיי הישראלים המתגוררים במקום. באם ובבתה. באם לא היו מסירים את המחסומים המפגעים לא היו יכולים להימלט לכיוון יעבד ועל כן גם לא היו מבצעים את השוד הזה מלכתחילה".

עוד באותו נושא

עם רובה ציד: 3 מחבלים נעצרו סמוך למבוא דותן

"אנחנו למודי ניסיון לצערנו. אירוע כזה יכול בקלות להתדרדר לאירוע חבלני. גם הטבח במשפחת פוגל החל משוד. אני קורא לכוחות הבטחון ולראש הממשלה להתעשת ולהחזיר את המחסומים. בכדי למנוע את האירועים החבלניים הללו", אמר דגן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
דגן: ביבי חבר שלך, הצבעת לו -תסביר לו את הצרה
חיים | 09-07-2020 17:10
הזו של התנקשות מכוונת ברכב מאחור ואחכ גניבת הרכב על כל אביזריו. נראה אותך מצביע לו אחרי כל ההבטחות שלא קוימו, כמו הסיפוח ויתר ההבטחות.
מה אתם מנסים...
משה | 11-07-2020 14:47
מה אתם מנסים להצדיק את המצב שודד או מחבל.אתמול מתנחלים ביצהר פצעו שני שוטרים.זה כואב יותר מי האויב ביהודה ושומרון קשה להבדיל אבל הנדלן יקר ועולה.לגבי הפגיעה מאחור וגניבת הרכב קורה הרבה בתחומי המדינה המוכרת בעולם.גם עברינים ובדואים בכביש באר שבע דימונה והסביבה.
לאו דווקא!
משה | 09-07-2020 19:27
זה לא אומר שצריכים להצביע בשביל גנץ!
ברור שלא מחבל....
ודייק | 09-07-2020 17:49
ברור שלא מחבל. טכניקת שוד פלילית ידועה. מטעמים כאלה ואחרים נוח לקרוא לזה פיגוע ולמבצע מחבל. אגב, גם אם היו מחסומים רבים ברחבי תל אביב או חיפה - היה ניתן ביתר קלות לתפוס עבריינים.
למה מחבל? נשמע...
שאלה | 09-07-2020 17:18
למה מחבל? נשמע כמו סתם שודד דרכים. אם היה מחבל אז למה לא ירה באשה?
2
זה מה שקורה...
המציאות נטו | 12-07-2020 11:16
זה מה שקורה כשלא חותרים להפרדה , בין שתי אוכלוסיות שעוינות זו לזו .....