עומר ינקלביץ' מועמדת כחול לבן בוועדה למינוי דיינים

עומר ינקלביץ' מועמדת כחול לבן בוועדה למינוי דיינים

כחול לבן יגישו את השרה עומר ינקלביץ' כמועמדת מטעמם לנציגה בוועדה למינוי דיינים, בציונות הדתית תולים תקוות שתשמור על חלקם במינויים ואצל החרדים זכתה לאחרונה לשת"פ לא רגיל

author-image
עומר ינקלביץ מועמדת כחול לבן בוועדה למינוי דיינים

נציגת כחול לבן בוועדה למינוי דיינים היא שרת התפוצות עומר ינקלביץ', כך נודע היום (חמישי) לסרוגים. מועמדותה צפוייה להיות מאושרת ביום ראשון.

בציונות הדתית תולים בינקבליץ' תקוות שתשמור על חלקם במינויים ואצל החרדים זכתה ביום שלישי האחרון בסיור בבני ברק לכבוד רב ושיתוף פעולה לא רגיל.

אתמול הוגשו למזכירות הכנסת שמות חברי המועמדים לוועדות בחירה למינוי דיינים וגם לוועדת למינוי שופטים. לפי סדר החברים בוועדה הראשונה, לקואליציה עומדים שר ושרה ועוד ח"כ וח"כית, כשאחד מהשניים צריך להיות מהאופוזיציה. השר שעומד בראשות הוועדה הוא שר הדתות יעקב אביטן מש"ס, זהות השרה היא כאמור ינקלביץ', חבר הכנסת יהיה ישראל אייכלר מיהדות התורה ונדרשת עוד אישה מהאופוזיציה, אליה הגישו מועמדות הח"כיות איילת שקד ומירב מיכאלי.

מועמדותה של שקד היא עוד מלחמה של ימינה, שלא מוותרים נציג משלהם, בהמשך לסערה שעוררו אתמול במליאה על הקמת וועדת חקירה לניגוד עניינים אצל השופטים.

בוועדה למינוי שופטים הנציגים היו ידועים מראש: חברי הכנסת אסנת מארק מהליכוד, צבי האוזר בשם כחול לבן ונציגת האופוזיציה שיגישו מ'יש עתיד' – ח"כ קארין אלהרר, גם שקד הגישה בקשה אך אין לכך הרבה סיכוי שיתמכו במועמדותה ולא בשל אלהרר.

עוד באותו נושא

סמכויות הוועדה למינוי דיינים הועברו לחרדים

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ממש בושה
ממש בושה | 09-07-2020 10:56
ממש בושה כ”ק האדמו״ר מסקווירא הרה״צ רבי דוד טוורסקי שליט”א, ערך אתמול (יום שלישי) ביקור אצל האדמו״ר מסדיגורא שליטא ששוהה בלוס אנג’לס. מלבד האדמו״רים ופמליותיהם השתתפו בפגישה אף שני נגידים מגדולי תומכי עולם התורה, ר’ ברי וייס שליטא, שאירח את האדמו״רים, וידידו-שכנו ר’ דוד הגר. בשולי הביקור נרשמה אפיזודה מעניינת כאשר הגר, הידוע כאחד ממייסדי הנח״ל החרדי רחל ומגדולי התורמים לו רחל, שוחח בחום עם האדמו״ר מסקווירא, הנוקט בשיטת סאטמר בענייני הציונים. וכאן הבן שואל: האם לאדמור הכל מותר בשביל כסף וכסף ועוד כסף????? עפרה לפומיה הרי הנחל החרדי ידוע כמקום שמד… וג' עבירות החמורות וכו', שכל הרבנים וכל גדולי עולם יצאו נגד הנחל השמדי הזה!!! המעשה הזה בּוּשָׁה וְחֶרְפָּה של ממש. דהיינו: בּוּשָׁה וּכְלִמָּה, וּבִּזָּיוֹן, וּגְּנַאי, וּדֵּרָאוֹן, וּחֶרְפָּה, וּכְּלִמָּה, נִכְּלָמוּת, קָלוֹן, וּשֵׁם רָע עליהם.
כל כך הרבה...
משה | 09-07-2020 13:13
כל כך הרבה רעל במספר שורות . אנו בתקופת בין המצרים... תכסך הבושה!!!
2
העיקר מספרים שיש סרוגים בכחול לבן
בארי | 09-07-2020 11:35
מכרו את הועדה לחרדים
3
הקרן החדשה דוחפת נשים לכל חור - דחפו
מדינת הקרן | 10-07-2020 3:34
תדחפו נשים גם לעבוד בבנין שיהיה שווה שיהיה שווה גם לוחמות כמו לוחמים שיהיה שווה גם גיל הפנסיה לנשים וגברים שיהיה שווה גם מנקות זבל למנקי זבל
4
לא יאמן היא בתהליך גירושים
משכך היא פסולה | 10-07-2020 3:55
היא בתהליך גירושים והגישה גם הצעת חוק לטובת נשים ולגזול עוד רכוש מגברים בגירושים כי לא מספיר מזונות וכתובה שנשים לא משלמות זו שזייפה דוחות שעון נוכחות בכנסת ממשיכה לזייף