הרב רפי פרץ נכנס לבידוד: "מרגיש טוב" - סרוגים

הרב רפי פרץ נכנס לבידוד: "מרגיש טוב"

אחד מיועציו של הרב רפי פרץ אובחן כנשא של נגיף קורונה. כתוצאה מכך הודיע הרב פרץ על כניסתו לבידוד: "השר מרגיש טוב, הוא יעבור בדיקת קורונה ויפעל על פי ההנחיות"

הרב רפי פרץ נכנס לבידוד: "מרגיש טוב"
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, ייכנס לבידוד לאחר שאחד מיועציו אובחן כנשא של נגיף קורונה.

מלשכתו של הרב רפי פרץ נמסר: "הבוקר התקבלה תשובה חיובית לבדיקת קורונה אצל אחד מיועצי שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ. הפעם האחרונה בה היועץ שהה עם השר הייתה ביום שלישי שעבר. מתוך אחריות לבריאות הציבור ועד להשלמת החקירה האפידמיולוגית, הודיע השר רפי פרץ כי הוא ייכנס לבידוד עד לסיום החקירה".

עוד נמסר כי "השר מרגיש טוב, הוא יעבור בדיקת קורונה ויפעל על פי ההנחיות של משרד הבריאות. כמו כן, ייכנסו לבידוד יועצים נוספים ועובדי משרד אשר באו במגע עם אותו יועץ".

בתוך כך, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ נכנס אתמול (רביעי) לבידוד בשל חשד לחשיפה לחבר משפחה חולה קורונה. הוא ייכנס עד לאחר שיגידו תוצאות בדיקות הקורונה והחקירה האפדימיולוגית. מלשכתו נמסר כי הוא  חש בטוב וימשיך לנהל את ענייני משרדו.

גנץ הגיב לדברים וכתב בטוויטר: "נתחיל מהשורה התחתונה: אני מרגיש מעולה, ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק. קיים חשד שבראשון בערב נחשפתי לחולה קורונה. לאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, אכנס לבידוד, אבצע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית ואפעל בדיוק לפי ההנחיות. אין מקום ללקיחת סיכונים. רק בריאות לכולם".

לאור כניסת שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, לבידוד, הותקנו בביתו אמצעים שיאפשרו לו למלא את תפקידו.

בהודעה שיצאה מטעם משרד הביטחון נאמר: "בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה ביום א' האחרון בשעות הערב, מתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, החליט שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ להיכנס לבידוד, עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית. גנץ חש בטוב וימשיך לנהל את ענייני המשרד ויתר עיסוקיו הציבוריים מהבידוד".

עוד באותו נושא

קורונה: ראש הממשלה החליפי בני גנץ נכנס לבידוד


6

עוד שרים שנמצאים בבידוד הם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה שנפגש עם מפקד מג"ב ניצב שבתאי מספר פעמים ולכן ייכנס לבידוד עד יום ראשון הקרוב. למרות שהשר עבר בדיקת קורונה ונמצא שלילי.

שרה נוספת בבידוד היא השרה לשיוויון חברתי וגמלאים  מירב כהן, לאחר שסייעת בגן של בתה נמצאה כחולה מאומתת בנגיף הקורונה, בתה של השרה נכנסה לבידוד כמתחייב. השרה החליטה לנקוט במשנה זהירות ולהיכנס גם כן לבידוד עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקה של בתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סוף סוף יש לו מה לעשות : להיות בבידוד
מילה זו מילה | 09-07-2020 9:18
גם זה משהו
2
לא נשאלת לשלומך
א | 09-07-2020 9:50
לא ממש יהיה אכפת לי אם תידבק
3
אם הוא שרד את סמוטריץ' כבר לא יקרה לו כלום
אדיר | 09-07-2020 13:22
אם הוא שרד את היכרות שלו עם סמוטריץ' המתנשא היהיר ורודף הכבוד והשררה שעליו נאמר תועבת ה' כל גבה לב מובטח לרב רפי פרץ שכלום לא יקרה לו
למ
גלעד | 09-07-2020 18:45
בדיוק סמוטריץ הוא מטר וחצי של גאווה מזוקקת וכלומניק עצום אפס בקורות חיים גם בצבא וגם באזרחות הוא לא יגיע לעולם לקרסוליים של העשיה המוכחת של הרב רפי גם בצבא כטייס בחיל האויר גם כרב צבאי בדרגת תת אלוף וגם באזרחות כאיש חינוך ומקים מכינה מוצלחת ומבוקשת הדבר היחיד שיש לסמוטריץ ואין לרב רפי זה הפרצוץ הזחוח והחזה המתוח שגאוותו תמיד בפניו
אתה אדיוט אובססיבי, בטח מקהילת הלהט"ב.
מ | 09-07-2020 14:12
עוד מיליון שנה לא תגיע לקרסולי סמוטריץ.
4
בריאות, למרות שאף אחד לא ירגיש בחיסרון ה"שר"
איתמר | 09-07-2020 14:12
.