מיקי זהר: יש נתק מוחלט; הממשלה לא תחזיק מעמד - סרוגים

מיקי זהר: יש נתק מוחלט; הממשלה לא תחזיק מעמד

יו"ר סיעת הליכוד מגלה כי קיים נתק מוחלט בין מפלגתו למפלגת כחול לבן ומעריך שהממשלה לא תחזיק מעמד: "אין לי רצון עז שגנץ יהיה ראש ממשלה"

מיקי זהר: יש נתק מוחלט; הממשלה לא תחזיק מעמד
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

חבר הכנסת מיקי זוהר, יו"ר סיעת הליכוד ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מגלה כי קיים נתק מוחלט בין הליכוד לכחול לבן ומעריך שממשלת האחדות לא תחזיק מעמד.

בראיון שיפורסם במלואו מחר בעיתון ישראל היום, אמר זהר: "מה שמחזיק את הממשלה הזאת זה אך ורק משבר הקורונה. אם לא היינו בגל שני, יש מצב שלא הייתה כזאת ממשלה. כחול לבן צריכים לשנות את הגישה".

זהר, כאמור, אינו מאמין שהממשלה תחזיק מעמד: "להערכתי לא, אבל אני עדיין אופטימי ששני הצדדים יתעשתו כדי לייצב את הממשלה".

על השאלה עד כמה הוא סומך על השר גנץ שיכהן כראש הממשלה בעתיד הוא השיב: "אני רוצה שנתניהו יהיה ראש הממשלה. זה לא סוד שלא תמכתי במועמדותו של בני גנץ, ואין לי רצון עז שהוא יהיה ראש ממשלה".

זהר לא יוצא רק להגנת נתניהו אלא גם להגנת בני משפחתו: "המשפחה הפכה להיות מטרה. אנשים זיהו שאתה יכול להגיד על ביבי כל מה שאתה רוצה, אבל כשאתה רוצה לפגוע לו בבטן הרכה – זה לפגוע לו במשפחה, איפה שהכי כואב לו. התקשורת הולכת על זה בכל הכוח. זו רדיפה אובססיבית. כשאני רואה את הבן של נתניהו, יאיר, מתבטא איך שהוא מתבטא, אני מבין שזה בגלל שהלכו על הראש שלו, לא עזבו אותו לרגע, אז הוא החליט להשיב מלחמה. זכותו".

עוד באותו נושא

חקירת שופטים | מיקי זוהר מאשים את הנשיא ריבלין


7

על דבריו של השר צחי הנגבי לפיהם "השטויות האלה שאין לאנשים מה לאכול זה חארטה", אמר זהר: "אני מכיר את צחי. הוא אדם רגיש חברתית. נקודה. הוא בטח רצה להגיד משהו אחר, אבל התוכנית של אופירה וברקו היא תוכנית שקשה מאוד להתראיין בה. הם מאוד לא אוהבים את ראש הממשלה והליכוד, וקשה שם להעביר את המסר כמו שאתה רוצה. שאנשים יגידו מה שהם רוצים".

את הסברה הרווחת שנתניהו האשכנזי מייצג את ישראל השנייה מסביר זהר בכך ש"נתניהו הוא האשכנזי הכי מזרחי שהכרתי. מדבר בגובה העיניים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
לא ליקקת מספיק עמוק.שרה לא מפסיקה לצרוח
נתן הצלם | 09-07-2020 8:40
תתחיל להשתפר
2
אנחנו בלי פרנסה ופרות הבשן עוסקים בחרטא
פוליטיקאים חרטא | 09-07-2020 10:03
עופו לנו מהעיניים
3
פוליטיקאים אתם בלי...
גילה טפירו | 09-07-2020 12:40
פוליטיקאים אתם בלי דאגות למזכורות או לאוכל לא לילדים שלכם ולא לנכדים שלכם אתם כול 1 בחודש יש כסף בבנק מה אנחנו צריחים כדי שהיה לאנו כסף למות גועל נפש גליה
4
אתה חראטה בעצמך...
דוד | 09-07-2020 13:44
אתה חראטה בעצמך כמו כל הליכוד של היום
5
מיקי תפרקו את...
רמ פאר | 09-07-2020 16:48
מיקי תפרקו את הממשלה ותתחילו לרצות את העם לשפוך כסף שאנשים יוכלו לחיות, להכניס את ימינה לממשלה לתת לבנט לנהל את הטיפול בקורונה ואני סומך עליו
6
מר מיקי מכלוף...
יוני מגל | 09-07-2020 19:50
מר מיקי מכלוף .השם הזה לא אהוב עליך??. אדם שמתכחש למוצאו אינו אדם אלא ייצור מסכן ועלוב. תביט בראי ותראה את מיקי האמיתי.איש רע,לא חכם במיוחד,לקקן מצויין.בקרוב תהיה השר ללשונאות.בהצלחה
7
יש נתק בין...
רביזיוניסט | 09-07-2020 21:20
יש נתק בין מיקי זוהר לכל ערך מוסרי
8
מיקי מדבר מתוך...
אליהו ארואס | 10-07-2020 0:07
מיקי מדבר מתוך כאב לעם שלנו, הוא מחפש את אהבת חינם , והולך עם זה עד הסוף. הבעיה שהתקשורת מחפשת רק שינאת חינם וקשה להם לקבל שיש גם אנשים שחושבים לטובת העם. אפשר להבין את התקשורת כי אחרת לא תהיה להם פרנסה עם הם יהיו טובים, רואים את השנאה בעיניים שלהם. מי יתן ויהיו ימים של אהבת חינם בעה
מיקי זהר אוהב...
אברהם | 10-07-2020 16:22
מיקי זהר אוהב את עצמו , אוהב כסף ושררה , אל תבלבל את המוח
מיקי זוהר ,...
יוד לוי | 10-07-2020 8:27
מיקי זוהר , אהבת חינם? הא. שכחת את ההתנפלות שלו על הורי חללי צהל?, איפה היתה אז אהבת החינם שלו?