סמוטריץ' נגד ראש הלשכה: ניגוד העניינים הגדול ביותר - סרוגים

סמוטריץ' נגד ראש הלשכה: ניגוד העניינים הגדול ביותר

על רקע דבריו של ראש לשכת עורכי הדין נגד הקמת הועדה שתחקור שופטים, בצלאל סמוטריץ יוצא נגד החברות של הלשכה בוועדה: "ניגוד העניינים הגדול ביותר שנמשך כאן כבר שנים"

סמוטריץ' נגד ראש הלשכה: ניגוד העניינים הגדול ביותר
  יונתן זינדל/פלאש 90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תוקף את חברות לשכת עורכי הדין בוועדה למינוי שופטים, זאת על רקע דבריו של ראש הלשכה, אבי חימי, בהם התבטא נגד הקמת הוועדה לחקירת שופטים ובירך את חברי הכנסת שהצביעו נגדה.

סמוטריץ' כתב כי המצב בו הלשכה חברה בוועדה למינוי שופטים הוא: "ניגוד העניינים הגדול ביותר שנמשך כאן כבר שנים. עו"ד שמתפרנס מלייצג לקוחות בפני שופטים שהוא אמור להצביע על קידומם בוועדה לבחירת שופטים".

עוד הוסיף, ועקץ את חימי: "תזכרו את המכתב הזה ותעקבו אחרי פסק הדין בעתירה הבאה שהוא ייצג בה בבג"צ".

עוד באותו נושא

חקירת שופטים | מיקי זוהר מאשים את הנשיא ריבלין


7

כזכור, מוקדם יותר ראש לשכת עורכי הדין כתב כי הוא מברך את חברי הכנסת שהצביעו נגד הצעתו של בצלאל סמוטריץ' להקמת ועדה שתחקור שופטים.

חימי: "אני גאה במערכת המשפט שלנו, שהיא מבצרו של האזרח ומבצרה של הדמוקרטיה. פגיעה בעצמאותה של מערכת המשפט, מערערת את יסודות שלטון החוק ומהווה מדרון חלקלק המאיים על הדמוקרטיה עצמה".

ראש הלשכה הוסיף כי הוא "מברך את כל חברי הכנסת שהצביעו נגד ההצעה להקים ועדת חקירה לשופטים וסומך על כנסת ישראל שתדע לעמוד איתן גם בעתיד מול הניסיונות הבלתי פוסקים לפגוע בעצמאותה של מערכת המשפט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ הצהיר שתורתו אומנותו כדי לחמוק משרות
קובי ברין | 08-07-2020 19:57
סמוטריץ הצהיר שתורתו אומנותו כדי לחמוק משרות צבאי ובמקום ללמוד תורה הלך ללמוד תואר ראשון במשפטים בזמן דחיית הגיוס בו בזמן שהוא רשום כאברך בישיבת קדומים עם מלגת אברכים זה לא ניגוד עניינים לשיטתו המעוותת של סמוטריץ זה היושר בטהרתו לשיטת מר סמוטריץ ורבניו ששיתפו עימו פעולה
2
העיקר שיש זקן + כפה ענקית + ציציות בחוץ
רמאותו אומנותו | 08-07-2020 20:12
דמות מופת של הציונות הדתית שאיבדה את דרכה ואת ערכיה האמיתיים
3
מהיכן הגיעו כספים לעמותת רגבים?דוח מבקר המדינ
בנימין | 08-07-2020 20:14
שמר סמוטריץ מדבר על ניגוד עיינים הוא שוכח מהיכן הוא הביא כסף לעמות רגבים שעמד בראשה? לפי דוח מבקר המדינה רשויות מוניציפאליות ביהודה ושומרון העבירו לעמותת רגבים כספי ציבור ללא היתר לא פלא שסמוטריץ תמך בבחירות באחד מראשי הרשויות הגדולות ביוש ובתמורה לאחר הבחירות אף הכניסו לאותה רשות את עובדי רגבים בתפקידים בכירים