בגיל 68: מתו התאומים הסיאמים המבוגרים ביותר - סרוגים

בגיל 68: מתו התאומים הסיאמים המבוגרים ביותר

לאחר שנכנסו לספר השיאים של גינס בתור התאומים הסיאמים המבוגרים ביותר בעולם, רוני ודוני גיילון מתו בסוף השבוע בגיל 68. במהלך חייהם עבדו ככוכבי קרקס, כשאנשים שילמו כסף כדי לצפות בהם יושבים ורואים תכניות טלוויזיה

בגיל 68: מתו התאומים הסיאמים המבוגרים ביותר
  (צילום: מתוך טוויטר)

נפרדים מהעולם: רוני ודוני גיילון, התאומים הסיאמים המבוגרים ביותר בעולם, מתו בסוף השבוע האחרון בגיל 68. לפי הודעת המשפחה, השניים מתו בהוספיס בעיר דייטון שבאוהיו, שם התגוררו יחד בשנים האחרונות.

רוני ודוני נולדו כשהם מחוברים אחד לשני בחזה ובבטן, ועם אברי עיכול משותפים. הוריהם סירבו להפריד את התאומים הסיאמים בלידתם, מכיוון שהרופאים לא יכלו להבטיח כי שניהם ישרדו את הניתוח – וכתוצאה השניים נותרו מאושפזים בבית החולים לכל השנתיים הראשונות של חייהם. גם אחרי שיצאו מבית החולים התאומים מעולם לא למדו, מכיוון שכל בתי הספר חששו שהחיבור שלהם יגרום להסחת דעת עבור שאר התלמידים.

בגיל שלוש הם צורפו לקרקס הדרכים "עולם הפלאות", במטרה לאפשר להורים את החשבונות הרפואיים הגבוהים של הילדים ובמקביל לתמוך גם בתשעת ילדיהם הנוספים. תוך זמן קצר הם הפכו לכוכבים הגדולים של הקרקס, כשמבקרים רבים שילמו כסף כדי לראות אותם יושבים בחלון ראווה וצופים בתכניות טלוויזיה שונות. הם עבדו בקרקס במשך 30 שנה, כשבמהלכם טענו פעמים רבות ש"חברי הקרקס הם המשפחה היחידה האמיתית שלנו".

בשנת 2009 רוני סבל מזיהום נגיפי שהותיר אותו עם קרישי דם בריאותיו – ובהמשך גם אחיו נדבק בנגיף המסוכן, שהותיר את השניים חלשים וחסרי יכולת עבודה. הם פרשו מהקרקס וחזרו לגור בעיר הולדתם, כאשר אחיהם הצעיר ג'ים עבר להתגורר איתם וטיפל בהם לצד תמיכה נרחבת מחברי הקהילה בעיר. ב-2014 הם הוכנסו לספר השיאים של גינס בתור התאומים הסיאמים החיים המבוגרים ביותר בעולם, ובסופו של דבר עקפו את השיא הקודם ב-6 שנים עד מותם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מזעזע שלא נתנו להם ללמוד ושצפו בהם כקרקס!!!
ימי הביניים | 09-07-2020 14:10
חשבנו שהשימוש המפלצתי בנכים למיניהם נפסק לפני דורות! בינתיים פריקים טרנסגנדרים למיניהם עם בעיות פסיכיאטריות מוכנים לגני ילדים בתא ובמטרופולינים אחרים במערב, למרות שהם עושים זאת מבחירה, ונכים שלא מבחירה משמשים כקרקס נודד??