מחאת הנוער: "להחזיר את פעילות הקיץ!" - סרוגים

מחאת הנוער: "להחזיר את פעילות הקיץ!"

ביום ראשון יוצאים להפגין בני הנוער שמחכים לפעילות בתנועות הנוער, הם מוחים על ההחלטות השרירותיות כלשונם של הממשלה. מזכ"ל תנועת עזרא: "אם אין אפשרות לקיים מחנה ביער, נקיים אותו מול משכן הכנסת"

author-image
מחאת הנוער: "להחזיר את פעילות הקיץ!"
  צילום: באדיבות תנועת עזרא

כל ילד וילדה מחכים לפעילויות השיא בתנועת הנוער שלהם המתקיימים בקיץ. השנה, החליטה הממשלה לבטל את האירועים ולמעשה הזניחה את הנוער ואף מעודדת אותם לצאת לרחובות ולעשות כבשלהם. בעקבות כך, החליטה תנועת הנוער עזרא לעלות ביום ראשון הקרוב לגן הוורדים ולדרוש מול ישיבת הממשלה להחזיר את הפעילויות וקוראים לשאר התנועות להצטרף.

הטענה היא שעל אף התחלואה מקורונה, אין סיבה לבטל את כל האירועים והפעילויות של הנוער. ביטול מחנות הוא מובן, אבל אי אפשר לבטל את שאר הפעילויות שלהם, כאשר הנוער נמצא ללא כל פעילות גוברים ההסתובבויות בחוץ, במקום לרתום את הנוער לפעילות חיובית.

מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה-מלאך: "החלטות הממשלה בתקופה הנוכחית מראות שאין מנהיגות ואין ניהול. הניתוק שלה מהדור הצעיר ומהעם מחייב אותנו לצעוק את זעקתנו ולדרוש להתייחס אלינו בכבוד. כאנשי חינוך, אנחנו מחנכים לאזרחות טובה ומנהיגות. תפקידינו הוא להקשיב ולפעול לפי ההנחיות, אך גם למחות כשהן הופכות להיות שירורתיות. אם אין אפשרות לקיים מחנה ביער, נקיים אותו מול משכן הכנסת, תוך הקפדה על כל הכללים הנדרשים ועם קריאה ברורה למנהיגינו "מנהיגות לא יכולה להיות בחופש"

ההפגנה תתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 10:00 בגן הורדים, ירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תנועות נוער זה סתם הנייה לא חובה
מירי | 08-07-2020 15:51
ליצנים
2
ציפיתי לאדם בוגר מעזרא לקצת יותר שכל
אכזבה | 08-07-2020 16:34
זה הזמן למחנות קיץ לנוער בימי קורונה????????? כאשר התגובה לא מוצאת חן בעיניכם - אתם מעכבים????
לוביסט של הקרן החדשה
לידיעה | 30-10-2020 7:38
.
3
תנועות נוער זה חשוב!!
ראובן | 12-07-2020 19:44
שכנים שלי הולכים לפעילות של תנועת אריאל, וזה מאוד מוסיף לילדים. יש להם מערכים לפי חודשי נושא שבהם הם מתמיעים בחניכים אידיאלים חשובים. אני לא בטוח שכדאי לפתוח עכשו אבל בוודאי פעילות התנועה חשובה!! אולי אצלכם הסניף פחות מתפקד אבל אל תזלזלו בכולם.