חנן בן ארי נפרד: "עומד להיות לא פשוט בכלל" - סרוגים

חנן בן ארי נפרד: "עומד להיות לא פשוט בכלל"

ברקע ההגבלות החדשות וביטול המופעים, הזמר והיוצר חנן בן ארי מסכם בפוסט מרגש את תקופת הופעות הקורונה והבטיח: "אנסה להבין מה התפקיד החדש שלי במציאות ההזויה שנכפתה עלינו"

חנן בן ארי נפרד: "עומד להיות לא פשוט בכלל"
  (צילום: שלומי פינטו)

חנן בן ארי מסכם את תקופת הופעות הקורונה: ברקע ההגבלות החדשות וביטול המופעים, הזמר נפרד בפוסט מרגש מהבמה לתקופה לא ידועה.

בפוסט שהעלה, כתב חנן: "קהל יקר ואהוב, חברות וחברים שלי. אתמול כשהודיעו רשמית על החזרת המגבלות וביטול כל ההופעות, פתאום קלטתי כמה ברי מזל אנחנו ואיזה נס זה שהספקנו להפגש ערב ערב במשך שבוע רצוף, רגע לפני שהכל נסגר".

"מאחל שלעולם לעולם לא נתרגל למוסיקה"

חנן בן ארי, סיפר על החוויה המדהימה: "זה היה שבוע בלתי נשכח! התפוצצות של רגש ואהבה שחיכו 3 חודשים כדי להתפרץ…התייחסנו לכל הופעה כאילו היא הראשונה, וכאילו היא האחרונה, וגם אתם שרתם ככה. עם כל הלב והגרון.

אני מאחל לנו שלעולם לעולם לא נתרגל למוסיקה, שלעולם לא ניקח שום דבר כמובן מאליו. שום דבר".

חנן לא שכח להודות לצוות שעומד מאחוריו ולקהל שרכש כרטיסים והשתדל להקפיד על ההנחיות למרות הקושי."תודה לכם על האומץ להגיע למרות החששות, ועל זה שהקפדתם לשמור על ההנחיות תוך כדי אנרגיות שיא (היה קשה לא לעמוד!!!)".

חנן סיכם: "אנחנו הולכים אל הלא נודע. באמת שאין לי מושג מה יהיה כאן בחודשים הקרובים. אני מתפלל לטוב, מתפלל על הבריאות ועל הפרנסה של כולנו.

מתפלל שנעבור את זה ביחד, כי זה עומד להיות לא פשוט בכלל. אני אשתדל להבין בתקופה הקרובה מה התפקיד החדש שלי במציאות ההזויה שנכפתה עלינו, אשתדל להמשיך להחזיק חזק באופטימיות ובאמונה וליצור שירים שיעשו טוב על הלב. אמן שנתראה בקרוב".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כותרת מגעילה ...
ו | 08-07-2020 22:05
כותרת מגעילה
2
חחחח ...
ככגר | 09-07-2020 11:05
חחחח
3
הליכוד
נועם | 10-07-2020 9:38
הליכוד העבודה ישראל ביתנו חדש
4
יופי שיפרד מימוזיקה...
הדס טחובר | 19-07-2020 15:57
יופי שיפרד מימוזיקה את מי זה מעניון????