ללא רחמים: תוקפים קשיש בפתח ביתו ונמלטים. צפו - סרוגים

ללא רחמים: תוקפים קשיש בפתח ביתו ונמלטים. צפו

קשיש שהבחין בחשודים משוטטים במקלט של הבניין בו הוא מתגורר, שאלת אותם לפשר מעשיהם. בתגובה אחד החשודים דחף אותו בחוזקה והפיל אותו על הרצפה. הוא נעצר והוגשה בקשה לעצור את אותו עד תום ההליכים נגדו

ללא רחמים: תוקפים קשיש בפתח ביתו ונמלטים. צפו

בתאריך 1/7/2020 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות אירוע תקיפה של קשיש ליד בניין מגורים באשקלון.

הקשיש(73), תושב אשקלון, נפצע ופונה על ידי מד"א לבית חולים ברזילי לקבלת טיפול רפואי. שוטרי משטרת ישראל, שהגיעו למקום, החלו בחקירת האירוע.

במהלך התחקור הראשוני התברר כי הקשיש שמתגורר בבניין, הבחין בשני חשודים שאינו מכיר נמצאים במקלט הבניין באופן מחשיד, ניגש אליהם וביקש לדעת על מעשיהם במקום.

לאחר כמה שניות דחף החשוד את הקשיש בחוזקה, הפיל אותו על הרצפה ושני החשודים נמלטו מהמקום בריצה. כתוצאה מהדחיפה והנפילה נפצע הקשיש ונגרמו לו חבלות של ממש בכל הגוף.

במהלך חקירה מהירה ומקצועית הגיעו החוקרים תוך זמן קצר לזהותו של החשוד ועצרו אותו. מדובר בתושב אשקלון, בן 34. הוא נלקח לחקירה במשטרת אשקלון ומעצרו הוארך. אתמול הוגש כנגד החשוד כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות במשטרת ישראל בגין תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש. כמו כן הוגשה בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

ממשטרת ישראל נמסר:"משטרת ישראל תנקוט באפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות, בפרט במקרי אלימות כלפי קשישים וחסרי ישע, ותפעל למיצוי הדין עם החשודים במקרים אלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
משתרה
תמר | 08-07-2020 14:40
למשטרה אין אפס סובלנות לאלימות כלפי קשישים וחסרי ישע .... אך אין סובלנות כלפי שאר אזרחי ישראל בשלב זה ...