הותר לפרסום: השחקנים המעורבים בפרשת הקטינות - סרוגים

הותר לפרסום: השחקנים המעורבים בפרשת הקטינות

בית המשפט התיר לפרסום כי דור מיכה ועומר אצילי הם שני הכדורגלנים המעורבים בפרשת הקטינות. היתר הפרסום נועד למחר אחרי הצהריים, אך הוקדם לאחר ערעור 'הארץ'

author-image
הותר לפרסום: השחקנים המעורבים בפרשת הקטינות
  למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: פלאש 90)

הותר לפרסום כי שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה ועומר אצילי, הם הכדורגלנים המעורבים בפרשת הקטינות. הפרסום הותר בשל ערעור 'הארץ'.

כזכור, לפני כחודש, משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד כי שני שחקנים מקבוצת הכדורגל מכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם נערות קטינות מתחת לגיל 16.

שחקני הכדורגל נחקרו במשטרה, כאשר לטענתם מחזיקים בצילומי תעודות זהות של הנערות שמהם עולה כי השתיים הציגו עצמן בפני השחקנים כבגירות.

עורכי הדין ינון היימן ועדי כרמלי מסרו לסרוגים: "מבחינתנו לא נפל רבב בהתנהגות השחקנים. זאת פרשה מאוד רגישה שמעורבות בה קטינות, אך לשחקנים יש גרסה חזקה וראיות מוצקות".

"ביקשנו מהמשטרה שתסגור את הסוגייה כמה שיותר מהר. אם צריך לזמן אותם לחקירה, שיזמנו אותם לחקירה ושיוכלו לחזור לדבר שהם עושים הכי טוב – לשחק כדורגל ולהביא את הקבוצה שלהם לניצחונות והצלחות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שני מצביעי ליכוד...
חבל | 06-07-2020 16:36
שני מצביעי ליכוד טיפוסיים. גם הנערות ממשפחות תומכות ליכוד. למעשה זה עניין פנים ליכודי. ממש כמו שהשפטים שעשה מוטי אלון בתלמידיו הם עניין פנים מפדלי.