אברי גלעד מחכה לתוצאות: ''כל הודעה בטלפון מקפיצה אותי''

אברי גלעד מחכה לתוצאות: ''כל הודעה בטלפון מקפיצה אותי''

לאחר שנכנס לבידוד בעקבות אורח שביקר בתכנית ונמצא חיובי לנגיף, המגיש אברי גלעד הלך היום (ב') לבדיקת קורונה ושיתף: "מתפלל לתוצאה שלילית שתאפשר לי לחזור לעבודה בלב שקט ולחבק את בנותיי ואת אשתי"

אברי גלעד מחכה לתוצאות: ''כל הודעה מקפיצה אותי''
  (צילום: מתוך רשת 13)

איש התקשורת אברי גלעד, הלך היום (ב') לבצע בדיקת קורונה. זאת לאחר שנכנס בסופ"ש האחרון לבידוד, בעקבות מפגש עם חולה מאומת בתכנית הבוקר ברשת 13.

"לפחות משהו עובד כמו שצריך בכל מסיבת חוסר התפקוד המוחלט של גורמי הבריאות", כתב גלעד ושיתף את החוויה שלו מהבדיקה. "זומנתי לבדיקת קורונה ב'מכבי'…עמדה חדשנית, תור אפסי, מהרגע שבאתי עד שהלכתי שלוש דקות בול".

גלעד סיכם: "מתפלל לתוצאה שלילית בסוף הבידוד או שתאפשר לי לחזור לעבודה בלב שקט ולחבק את בנותיי ואת אשתי. עד הבידוד הבא. כל הודעה בטלפון מקפיצה אותי. סוג של אימון כושר. בשורות טובות לכולם".

גלעד צפוי לסיים את הבידוד כבר בעוד יומיים, זאת במידה וכמובן יקבל תוצאה שלילית. בשבוע שעבר גלעד עבר בדיקת קורונה חדשה שנותנת תוצאה תוך חצי דקה ויצא שלילי, אך כעת נותר לחכות לתוצאות הרשמיות המקובלות במשרד הבריאות.

"זה התווסף לתחושה החזקה שלי שהגל השני כאן, והוא גבוה ואלים מהראשון", כתב גלעד בתגובה לכניסתו לבידוד "בגל הראשון לא הכרתי אף אחד חולה, בגל הזה אני מוקף".

גלעד כתב והזהיר: "אז הנה הגל השני, והוא יביא לסגירת הרבה ממה שנפתח, להתראות לאירועים, ביי להופעות, ארי ודרצ'י לנסיעות לחו"ל. אין את מי להאשים. זה גל מעשה ידינו, אנחנו הזנחנו, אנחנו נשלם". וסיכם: "מעומק הבידוד מתחנן בפניכם, קחו אחריות על החיים שלכם, הפרנסה של השכנים שלכם, העתיד של העם שלכם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מתפללת שהתוצאה תהיה...
שושי | 07-07-2020 15:06
מתפללת שהתוצאה תהיה שלילית אתם חסרים לנו בבוקר
2
אברי אוהבים אותך...
ישראל | 07-07-2020 23:14
אברי אוהבים אותך
3
כייף שחזרת מהבידוד,...
אילנית | 09-07-2020 15:23
כייף שחזרת מהבידוד, אוהבת לצפות בך, תמשיך להיות הקול והפה של הקשישים בישראל שכה קרובים ללבך ולדאוג להם, אני בת לאמא חולת אלצהיימר, אהובת נפשי, יקירתי, שהניתוק ממנה קשה לי מנשוא, שהיום ביקרתי, אנחנו המשפחות באים לביקור מאוד מוקפד פעם בשבוע בתיאום מראש. אז יישר כח!
4
אברי.אולי אתה רוצה...
רותי | 09-08-2020 22:56
אברי.אולי אתה רוצה להחליף את ביבי בתפקיד ?