"תחסרו לנו כאן מאד": תמר איש שלום נפרדת בדמעות - סרוגים

"תחסרו לנו כאן מאד": תמר איש שלום נפרדת בדמעות

כשהיא נשנקת מבכי, הקדישה מגישת חדשות 13, תמר איש שלום, את הדקות האחרונות במהדורה כדי להיפרד מחבריה למערכת שפוטרו מהערוץ: "אנחנו נפרדים היום מעיתונאים מהמעלה הראשונה"

"תחסרו לנו כאן מאד": תמר איש שלום נפרדת בדמעות
  (צילום מסך מתוך ערוץ 13)

"לפני סיום, אנחנו נפרדים היום מעיתונאים מהמעלה הראשונה", אמרה הערב (ראשון) מגישת חדשות 13, תמר איש שלום, כשהיא נשנקת מבכי ונפרדת מהעיתונאים והעובדים שפוטרו היום מהמערכת שנקלעה לקשיים.

בסוף המהדורה כשליצדה המגיש אודי סגל, אמרה איש שלום כי אלו היו "חברים טובים מאד למערכת. אנשים שעבדו לצידנו במשך שנים ארוכות כמה מהם מיום הקמת חדשות עשר". היא תיארה זאת כ"יום קשה וכואב לכולם".

וביקשה להודות על העבודה: "לפני סיום רצינו לומר להם תודה מאיתנו מדסק החדשות, תודה על עבודה מסורה, מקצועית, יוצאת דופן עבודת שטח של שחקני נשמה. תחסרו לנו כאן מאד".

רביד (צילום מסך מתוך ערוץ 13)

בין השמות שהודיעו מוקדם יותר על פיטוריהם מהמערכת, נמצא הכתב המדיני של הערוץ ברק רביד, החזאי דני רופ, כתב המגזין איתי ורד, הכתבת סמדר פלד והמגיש אלי ראכלין. אלו הצטרפו אל טלי מורנו ועקיבא נוביק שעזבו/הועזבו כבר בשבוע שעבר, ודיווחים נוספים כי חזאית נוספת נעמה איזנברוך גם תעזוב במסגרת הקיצוצים.

עוד באותו נושא

צפו: ברק רביד עוזר לבוז'י להבדיל בין נתניהו לירושלים

מחדשות 13 נמסר: "בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של תהליך התייעלות לא פשוט, ארגונית ופרסונלית. אנו נאלצים להיפרד מאנשי מקצוע מעולים. מן הראוי, ומפאת צנעת הפרט, שנמשיך לנהל את התהליך בתוך הארגון, ולא מחוצה לו".

נוביק (צילום מסך מתוך ערוץ 13)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
אז אנא ממך....
הרב פיינשמעקער | 05-07-2020 21:57
אז אנא יתכבדו כל העמיתים הדומעים ויקומו כאיש אחד ויניחו את מכתבי ההתפטרות שלהם על שולחן המנהל וילכו לתמוך בכל חבריהם המפוטרים. ואם אתם מעדיפים להיות קרנפים, תשתקו.
אין. שום דבר...
דמעות תנין כשר למהדרין | 06-07-2020 11:57
אין. שום דבר לא חודר לבועת השטעטל שבנית סביבך. כולם אנטישמים, כולם שונאי יהדות ותורה, כל גרעפס נועד לפגוע בדתיים, כל נפיחה מתוכננת לעקור את הדת ועולם התורה. אוףףףףף. כמה פרימיטיבי יכול אדם להיות ????
בפנים אבל ובחוץ שמחה. ברוך שפטרנו מעמלקים
דמעות תנין | 05-07-2020 23:17
כמות השנאה לתורה, לדתיים ועוד, שהפיקו המגורשים שווה לשנאת עמלק לבורא ולישראל
2
ישרי דרך לא משנה מאיזה עדה, מגזר או מפלגה
אנא ממכם | 05-07-2020 23:17
תקומו ותמחו על כל הרעה המשחיתה כל חלקה טובה היוצאת מהקיסרות הזרה והמרעילה, אפשר גם אחרת
3
תחסרו לנו מאד מאד!!
יוסיט | 06-07-2020 14:40
נפגוש בכם בבמות אחרות!!!
4
איך כתבו פה?"כחול לבן מפלגת המגזר"וזאת נציגתו
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח | 06-07-2020 16:59
ציניות כמובן. נזכרתי בכותרת שלכם לנציגות המתחזות לדתיות של כחול לבן, שבה כתבתם שכחול לבן היא מפלגת המגזר חחחחח האתר הזה אתר שמאלני של רפורמים ויוצאים בשאלה.
5
אין עוד מלבדו....
חיה ארגמן | 13-07-2020 20:43
אין עוד מלבדו.
6
אתם מאמינים לי- שלעולם לא ראיתי אותה
דן | 18-07-2020 23:08
שנים שאני לא צופה בטלויזיה בארץ בערוצים המסחריים. צופה בכדורגל ועוד רק דרך האינטרנט בלבד מחול
7
רגע, אבל בעצם....,...
זקלין כריסטופר | 30-11-2021 14:26
רגע, אבל בעצם...., מיהו באמת יהודי? אם רק האמא ישראלית, הילד לא ישראלי, אלא נקרא בן הישראלית, דהיינו, הבן של הישראלית, וכדי לבוא בקרב עם ישראל הוא טעון גיור. אם רק האבא ישראלי, הילד נוכרי לכל דבר ועניין. רק אם שני ההורים ישראלים שגם שני הוריהם ישראלים משני הצדדים, עד האבות אברהם יצחק וישראל אבותינו, רק אז הילד ישראלי. על אותו הדרך: אם רק האמא יהודיה, הילד לא יהודי, אלא נקרא בן היהודיה/יהודית, דהיינו: הבן של היהודיה/יהודית, וכדי לבוא בקרב עם ישראל הוא טעון גיור.  אם רק האבא יהודי, הילד נוכרי לכל דבר ועניין.  רק אם שני ההורים יהודים שגם שני הוריהם יהודים משני הצדדים, עד מלכות יהודה, וכן הלאה עד האבות אברהם יצחק וישראל, רק אז הילד יהודי. יהודי מי שהוא מעם ישראל, מצאצאי אנשי מלכות יהודה מצד שני הוריו, דהיינו מצד השבטים יהודה שמעון לוי ובנימין, לרבות גרי צדק שגיורם כהלכה במסגרת מלכות יהודה.
8
תמרה את מקסימה...
אברהם | 30-01-2022 18:45
תמרה את מקסימה