בבידוד? קבלו דרך יצירתית להעביר את הזמן - סרוגים

בבידוד? קבלו דרך יצירתית להעביר את הזמן

מקייר אברט בת 14 בלבד מארה"ב מדגימה איך אפשר להעביר מאה ימים בבידוד בפעילות יצירתית עם האח הקטן. אחרי שביקרו בעזרת הגיר באתרים בעולם היא מוכנה להגיע גם לישראל אם יש לכם המלצות

בבידוד? קבלו דרך יצירתית להעביר את הזמן
  אינסטגרם Macaire's Muse

כולנו חווים את הילדים במלוא עוצמתם בחודשים האחרונים. רובנו תוך כדי עבודה "שגרתית" כמה שניתן. במציאות הסוריאליסטית אותה אנו חווים יסורי המצפון על שעות המסך כבר מזמן נעלמו. בהעדרם נותרה תקווה יחידה – שילדנו ימצאו בכוחות עצמם את הדרך לייצר תעסוקה איכותית.

אחת שיכולה לתת השראה ליצירתיים שבילדיכם היא מקייר אברט בת הארבע עשרה מאילינוי ארה"ב. אברט הצעירה מצאה דרך מיוחדת להעביר את חודשי ההסגר בעבורה וגם בעבור אחיה הקטן. כבר מספר חודשים שהיא מציירת מדי יום באמצעות גירים צבעוניים מקומות בעולם, חוויות והרפתקאות אליהם היא "לוקחת" את אחיה הקטן קמדן. התוצאות המקסימות מצולמות ועולות לחשבון אינסטגרם בשם Macaire's Muse כבר מאה ימים.

בראיון לסרוגים היא מספרת: "אני מציירת את המייצג ואחי קמדן מופיע בכל תמונה. הרעיונות באים מדברים מלהיבים והרפתקאות שהיינו רוצים לחוות. היו כמה ימים עצובים בגלל הוירוס, לכן אני מציירת לאחי דברים מהנים"

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Macaire’s Muse (@macairesmuse) on

כמה זמן לוקח לך להפיק כל תמונה?

"כל ציור לוקח בין שעתיים לשלוש שעות הכנה"

אני מדברת בשם כל ההורים בעולם שהיו רוצים שהילדים ידעו להעסיק את עצמם כל כך יפה. איך ההורים שלכם מגיבים לפרוייקט?

"ההורים מאוד שמחים שמצאנו משהו כיף ויצירתי להעביר את הזמן בבידוד. הם גם מאוד גאים שאנחנו עושים משהו משותף ומפיצים שמחה באמצעותו"

חושבים לבקר גם בישראל באמצעות האיור?

"כן! נשמח להגיע לישראל בעזרת הגיר. יש המלצות?"

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו