"התנגדות לאיכוני השב"כ מתודלקת, אבל יש בעיה" - סרוגים

"התנגדות לאיכוני השב"כ מתודלקת, אבל יש בעיה"

הבלגן באיכוני השב"כ: "יש בעיה חמורה. אנשים מקבלים הודעות אוטומטיות המשגרות אותם לבידוד ללא יכולת לערער ולהסביר, ולפעמים זה ממש מופרך", כותב אברי גלעד שנכנס בעצמו לבידוד

"התנגדות לאיכוני השב"כ מתודלקת, אבל יש בעיה"
  (צילום: אורן נחשון/ פלאש 90)

העיתונאי אברי גלעד שנכנס לבידוד לאחר שהתגלה שאורח בתכניתו נדבק בקורונה, כותב היום (ראשון), על איכוני השב"כ.

"האיכונים של השב"כ הם דבר גאוני. ההתנגדויות להם מתודלקות ע"י קומץ הזויים שמעדיפים זכויות תאורטיות על פני חיים בפועל", כתב גלעד בדף הפייסבוק שלו. "אבל יש בעיה חמורה. אנשים מקבלים הודעות אוטומטיות המשגרות אותם לבידוד ללא יכולת לערער ולהסביר, ולפעמים זה ממש מופרך. הנה ממש הרגע חבר שלי קיבל הודעה על בידודו לשבועיים כי אותרה חולה מאומתת בדירה מתחתיו. ככל הידוע הנגיף לא עובר דרך קירות (לפחות לא בשלב הזה) ואת השכנה החולה הוא לא פגש כלל, אבל במפה של השב"כ הם מופיעים באותה נקודה. מה שיפה פה שאשתו כורעת ללדת, ובמצב הנוכחי היא תיאלץ לנסוע במונית לחדר לידה וללדת לבד".

עוד באותו נושא

מי הכניס את השחקנית מאיה ורטהיימר לבידוד קורונה

גלעד מתאר מצב בו אין עם מי לדבר כשבמוקד הערעורים אין תשובות במשך שעות. לדבריו הדבר יכול להוביל שאנשים לא יצייטו לבידוד, יחליפו כרטיס סים והוא קורה להכשיר אנשים שמצויים באבטלה שיחליפו מכונות. "כדי שאזרחים יצייתו לבידוד ע"י מכונה, חייב להיות גורם אנושי משלים לתהליך".

לגבי הבידוד שהוא מצוי הוא מספר: על טלפון שקיבל ביום חמישי בערב מההפקה, שם נאמר לו: "אתה בבידוד מעכשיו". "אורח שביקר בתכנית לפני תשעה ימים הוא חולה מאומת. כל מי שהיה באולפן בזמן שהוא היה נכנס לבידוד עד יום שלישי הבא. כולל טלי. התבאסתי, אבל לא נורא. שלשום עשינו בדיקת קורונה חדשה, המצאה ישראלית, שנותנת תוצאה תוך חצי דקה, ויצאנו שליליים, אז אני רגוע".

גלעד הוסיף: "טובת השואלים: האימון היומי נמשך גם מרחוק, מהבית. נתראה בכל בוקר ב9:05".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כמה שגיאות במשפט אחד? כמה?!
הרב פיינשמעקער | 05-07-2020 13:09
לדבריו הדבר יכול להוביל שאנשים לא יצייטו לבידוד, יחליפו כרטיס סים והוא קורה להכשיר אנשים שמצויים באבטלה שיחליפו מכונות.