לפני שלוש שנים אז הכריזה המועצה המקומית 'בית אריה' על הקמת שכונה חדשה, עשרות משפחות השקיעו מיליונים בתקווה לקבל את בית החלומות.
אלא שיום בהיר אחד הטרקטורים שעבדו על השטח נעלמו. ראש המועצה דאז השתמש בכסף לצרכים אחרים, וראש המועצה הנוכחי מתכחש לקודמו בתפקיד – בתווך נותרו האזרחים שהכסף שלהם אבד בתוך המחלוקת וכך גם החלום על הבית. צפו בכתבתו של תומר ממיה בכאן 11.
תגובות
שוב אותם תרגילים של חובשי הכיפה ראשי המועצות למינהם.והשאלה שוב היכן הכסף.לאן נעלם.והקורבנות שהם הציבור תמיד נפגע.אם היה חוק וצדק לא היה מקום במעשיהו להכיל את כל הנוכלים מדינה לתפארת.