גופת נער נמשתה מבור מים סמוך לקדומים - סרוגים

גופת נער נמשתה מבור מים סמוך לקדומים

הנער שנכנס לבור מים סמוך ליישוב קדומים, חולץ ממנו אחרי מספר שעות כשהוא ללא רוח חיים. שני חבריו הצליחו לחלץ את עצמם ולהזעיק את כוחות ההצלה

author-image
גופת נער נמשתה מבור מים סמוך לקדומים
  (צילום: דוברות המשטרה)

אחרי שעות של נסיונות חילוץ אל תוך הלילה, צוללנים מיחידת החילוץ של שירותי הכיבוי איתרו הלילה (בין חמישי לשישי) את גופתו של הנער שנכנס לבור מים סמוך לשכונת הר חמד ביישוב קדומים בשומרון.

מבירור ראשוני של המקרה עולה כי 3 נערים נכנסו לבור מים ונקלעו למצוקה. שניים מהם הצליחו להיחלץ אך הנער השלישי נעלם בבור. צוותי רפואה שחיכו מחוץ לבור קבעו את מותו של הנער.

יחזקאל רוחם ושריה מילצקי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "לאחר חילוץ ממושך של צוותי כיבוי מתחנת כב"ה שומרון, צוללנים של יחידת להב"ה, וצוותי יחידת החילוץ שומרון-בקעה למרבה הצער נמשתה גופתו של הנער. כמו כן בתחילת האירוע הענקנו סיוע ראשוני לנער במצב בינוני ולנער במצב קל שחולצו מהבור ע"י רבש"צ קדומים".

אמש, סמוך לשעה 22:15, התקבל דיווח על שלושה נערים שנכנסו לשחות בבור מים בסמוך ליישוב קדומים, כאשר רק שני נערים יצאו והנער השלישי נעדר. למקום הוקפצו לוחמי אש ממחוז יו"ש, וכן היחידה לחילוצים מיוחדים של המחוז. כמו כן, הוקפצה יחידת "להבה" המתמחה בחילוצים מורכבים, ובכללם חילוץ ממים עכורים.

הצוותים שהגיעו למקום דיווחו על בור מים בעומק של בין שלושה לארבעה מטרים, ושאין קשר עין עם הנער.

צוללן יחידת "להבה"ה, מתמחה בצלילות במים עכורים, ירד לסריקה בבור המים, ולאחר זמן קצר מצא את הנער שחולץ אל מחוץ לבור.

מתנדבי יחידת החילוץ שומרון- בקעה של משטרת ישראל סייעו גם כן במאמצי החילוץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו