פיצה קראפט: המשולש שהפך את השוק | ביקורת מסעדות

פיצה קראפט: המשולש שהפך את השוק | ביקורת מסעדות

שלחנו את זוג מבקרי האוכל שלנו, לבדוק את הפיצה הידועה בשוק מחנה יהודה ולגלות מה באמת הופך חתיכת פיצה לכל כך מיוחדת ומדוברת?

author-image
המשולש שהפך את השוק | ביקורת מסעדות

ביקורת מסעדות: "פיצה קראפט"

מה כבר אפשר לחדש בפיצה? ועוד כשרה בדוכן קטן באמצע שוק מחנה יהודה? זה בדיוק מה שחשבנו לפני שהגענו לפיצה 'קראפט'.

הכול התחיל מכך ששמענו על המקום דרך חבר טוב שלנו, שעשה לעצמו מנהג קבוע ומוזר לאכול שם פיצה ביום שישי בצהריים. רק שבמקרה שלו לא מדובר על משולש, אלא על מגש שלם(!).

מאמריקה לישראל

פיצה 'קראפט' היא פיצה ניו יורקית, זאת פיצה שונה מהפיצה נפוליטנה האיטלקית שאנחנו מכירים והיא בנויה יותר על שמן זית ורטבים מאשר על רוטב עגבניות.

יש טענה האומרת שהפיצה הגיעה לישראל מארצות הברית ולא מאיטליה כפי שמקובל לחשוב. וזאת פיצה שמכינים הכל בידיים, מהבצק, דרך כל התהליך עד לפה של האדם ולא על רשתות כפי שמקובל בפיצות אחרות.

שם המקום, התקבל בהשראתו של אומן פיצה אמריקאי שזכה בתחרויות פיצה בינלאומית שבכל שיחה ומייל היה חותם עם קראפט (אמנות באנגלית). והאמת בעלי המקום דוד ומירי מתייחסים לפיצה לא פחות מאמנות.

דוד עובד בבניין ומירי עובדת בהיי טק, אז מה גרם לשניהם לפתוח פיצה בלב שוק מחנה יהודה? "זאת פשוט אהבה משוגעת לאוכל", הסביר לנו דוד. תמיד אהבנו לבשל ולארח בבית, לקח לנו קצת זמן אבל בסוף החלטנו להגשים את החלום, החלטנו ללכת על זה.

את השיפוץ במקום עשה דוד לבדו, זה כולל התקנת מטבח בתוך בור מים ירושלמי, התקנת מעלית בין המטבח למחסן, ובעיקר איך למצות 35 מ"ר של חנות בצורה מקסימלית.

מה כבר יכול להיות ייחודי בפיצה?

ועכשיו נגיע לעניין שלשמו התכנסנו, אז מה באמת מיוחד בפיצה הזאת? אנחנו טעמו את הפיצה עם תוספת הכי ייחודיות של סלק מעושן ובולגרית, תוספת שנותנת ניחוח בשרי ופיצה שומר ופטריות לצד הפיצות יש איולי שום, רוטב פיצה ואפילו רוטב טחינה לסוף של הבצק.

הפיצה עצמה טעם די דומה לפיצריות אחרות אך התוספות ממש משדרגות והרטבים משדרגים מה שאין במקומות הרגילים וזה עושה את ההבדל למי שמחפש פיצה מיוחדת.

כמובן יש גם בלי תוספות ותוספות מוכרות כמו, זיתים, עגבניה או בצל. (משולש-17 ₪, מגש- 90 ₪)

לסיכום, פיצה זה מאכל שמתאים לכל גיל ומתאים בכל זמן ומצב, וואלה אנחנו לא מכירים אנשים שלא אוהבים פיצה. רק מלכתוב את הכתבה הזאת בא לנו לחזור לעוד איזה משולש פיצה.

להערות והמלצות על מסעדות: assafmichalfood@gmail.com
==================================
פיצה קראפט | התפוח 12, שוק מחנה יהודה, ירושלים

מתאים ל: #נשנוש #take away #מאנץ' לילי

הניקוד שלנו:
מחיר:✰ ✰★ ★ ★
אוכל:✰★ ★ ★ ★
שירות: ✰✰★ ★ ★
אווירה:✰ ★ ★ ★ ★

כשר למהדרין
שעות פתיחה: א'-ד' 11:00-23:00, ה'- 11:00-01:00, ו'-10:30- שעה לפני שבת
מוצ"ש: שעה אחרי שבת- 01:00

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו