6 שנים לצוק איתן | נתניהו נעדר; גנץ: 'חבל שלא הגיע' - סרוגים

6 שנים לצוק איתן | נתניהו נעדר; גנץ: 'חבל שלא הגיע'

זמן קצר לפני הטקס במלאות 6 שנים למבצע 'צוק איתן' הודיע נתניהו על היעדרותו ושלח נאום מוקלט: "פועלים להשבת הבנים". גנץ: "חבל שלא הצליח להגיע"

6 שנים לצוק איתן | נתניהו נעדר; גנץ: 'חבל שלא הגיע'
  (צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש90)

לרגל ציון 6 שנים למבצע 'צוק איתן', ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח נאום מוקלט בו ביקש לנחם את המשפחות השכולות ולעמוד על האיומים מולם ניצבת מדינת ישראל.

זמן קצר לפני הטקס הודיע נתניהו כי הוא ייעדר ממנו בעקבות הימשכות הדיונים בקבינט הקורונה. גנץ התייחס להיעדרותו של נתניהו ואמר: "חבל שנתניהו לא הצליח להגיע".

במהלך נאומו התייחס נתניהו למאמצים להשיב את החיילים והאזרחים השבויים ואמר: "אנו מוסיפים לפעול להשבתם של אורון שאול והדר גולדין, וכמוהם גם את אברה מנגיסטו והישאם א-סייד. כשאנחנו מזהים חלון הזדמנויות – אנחנו מוכנים לתת לו סיכוי, ואנחנו נותנים לו סיכוי".

שידור ישיר מהיכל הזיכרון הממלכתי

שש שנים למבצע צוק איתן, אנחנו מתאחדים היום עם זכר הנופלים. הצטרפו לטקס הממלכתי בהר הרצל.

פורסם על ידי ‏בני גנץ – Benny Gantz‏ ב- יום חמישי, 2 ביולי 2020

שר הבטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ אמר: "המערכה הזו לא הסתיימה ולא תסתיים, עד שנשיב את בנינו שנותרו בעזה – אורון שאול, הדר גולדין והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד. למדינת ישראל אין אינטרסים ברצועת עזה, זולת השבת הבנים ושקט לתושבי הדרום. אם בצד השני יבינו זאת, תהיה שם צמיחה כלכלית שבה גם אנחנו חפצים. אם לא יבינו זאת – נדאג שיבינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה שיגיע ?...
המובטל המורעב | 03-07-2020 7:47
למה שיגיע ? אכפת לו ? עדיף לו להמשיך בניהול הכושל של משבר הקורונה , שם הוא התובע , השופט , והתליין של כולנו .... עוד הוראות לא ברורות , עוד סגרים , ועוד אלפי אנשים מובטלים , אבל למי אכפת ? העקר שהוא יוביל , הוא ינווט , והוא יחליט .... עוד נבוא איתו חשבון , הלוואי וילך לבחירות ... ורצוי עכשיו