''משתדל לא להתעלף כרגע'': אביתר בנאי וחנן בן ארי שרו לראשונה יחד. צפו

''משתדל לא להתעלף כרגע'': אביתר בנאי וחנן בן ארי שרו לראשונה יחד. צפו

במהלך הופעתו, הזמר והיוצר אביתר בנאי העלה לבמה בהפתעה את חנן בן ארי שישב בקהל- ולראשונה הם ביצעו יחד את "שמש" ו"אצלך בעולם". מיותר לציין שזה היה קצת יותר ממושלם. צפו

author-image

מפגש פסגה: הזמר והיוצר המצליח חנן בן ארי החליט לנצל את הערב הפנוי שלו משבוע ההופעות האינטנסיבי והלך לבלות יחד עם רעייתו והגיטריסט הצמוד יעקב אסרף בהופעתו של אביתר בנאי.

בנאי שהבחין בחנן יושב בקהל לא נותר אדיש והעלה אותו ואת אסרף לבמה לביצועים בלתי נשכחים של "שמש" ו"אצלך בעולם".

אסרף שיתף היום (ה') בהתרגשות את החוויה שעברו על הבמה: "בחלומי חזרתי להופיע. שבוע שלם ברידינג חוץ מיום רביעי. בחלומי ראיתי שאביתר מופיע בזאפה ירושלים. ביום רביעי. בחלומי קניתי כרטיסים לי לאלמוג לחנן ולבנות זוגתנו. בחלומי אביתר נתן הופעה מושלמת. הוא היה מואר כולו.

פתאום אביתר ביקש שנעלה לבמה וננגן לו את שמש. ואז התעוררתי בבוקר סיפרתי לאשתי על החלום המוזר, ואז היא הראתה לי את הסרטון".

גם חנן בן ארי לא הסתיר את ההתרגשות ואמר: "אנחנו שרים יחד.. אני משתדל לא להתעלף כרגע".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מאיר בנאי... איזה...
לעילוי נשמת מאיר בנאי | 06-07-2020 21:30
מאיר בנאי... איזה אובדן... בלתי נתפס. כנראה שאתאבל עליו כל חיי.
אין ספק שמשפחת...
הדר אסרסקי | 08-07-2020 17:29
אין ספק שמשפחת בנאי מבורכת! (גם האח השופט בנאי). בשירותי הצבאי, אי שם לפני המון שנים.. ,;)) מאיר בנאי זל' הגיע להופיע אצלנו באודיטוריום. בהתחלה האולם היה מפוצץ בחיילים. בגאונותו, בנאי זל' פתח את ההופעה בלהיטים כמו גשם ומקום בעולם. לדאבוני, די מהר, האולם פשוט התרוקן, ואני ישבתי/עמדתי, אחד על אחת עם בנאי ע'ה, עד תום ההופעה. אחרי לכתו הפתאומית והמכה, פתאום כולם אהבו והעריכו את שיריו.. במהלך חיי ערכתי שירים ישראליים, בכל מני פורומים. כך לכאבי, היה גם עם עוזי חיטמן היקר זל', ושושנה דמארי זל', כלת פרס ישראל, את המצבה שלה, משרד התרבות ואמי סרבו לממן והיוצר המדהים עידן רייכל, שילם מכיסו הפרטי. ויש עוד המון סיפורים עגומים שכאלה. פעם, אורנה דץ אמרה באיזה ראיון: ש עם ישראל אוהב את אומניו מתים! אמירה קשה וכואבת אך לצערי הרב - מדוייקת. לכן, שיתופי פעולה כמו בנאי ובן ארי (יבדל'א) ולצערי, המופע המשותף שנדחה ונכון להרגע, בוטל של נתן גושן וישי ריבו האדירים, כואב! ואם תורשה לי מילה חמה בעניין: הדואט הכל כך מרגש של שולי רנד ואמיר דדון בין קודש לחול, ריסק אותי משמיעה ראשונה! חילונית זאת הגדרה חיצונית. את הנפש היהודית לא קונים בשום חנות ואין לה תג מחיר.. תהיו טובים וזכרו: על ר ו ב פשעים תכסה אהבה! ולעולם לא נתרגל לעולם ללא מוסיקה!
2
בתור חילונית ...
הדר אסרסקי | 08-07-2020 16:36
בתור חילונית הקשורה בכל נימיי למוסיקה ישראלית, ברשותכם, רק שאלה: יש לכם את מקום בעולם בביצוע יותר מרגש?? לא להאמין שלא ביצעו ולו חזרה אחת לפני, שזאת הפעם הראשונה! איזו כימיה והרמוניה! מתת אל!!