משרד הבריאות באזהרה לקראת מזג האוויר הקיצוני - סרוגים

משרד הבריאות באזהרה לקראת מזג האוויר הקיצוני

לקראת מזג האוויר הקיצוני שיחל כבר היום, משרד הבריאות מפרסם אזהרה וקורא לשהות ככל האפשר במבנים ממוזגים ולהימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש

author-image
משרד הבריאות באזהרה לקראת מזג האוויר הקיצוני
  (צילום: שאטרסטוק)

משרד הבריאות מפרסם אזהרה בעקבות גל החום הכבד שצפוי לפקוד את הארץ בימים הקרובים. בהודעת המשרד מומלץ להימנע מחשיפה לשמש ולשהות ככל האפשר במרחבים ממוזגים.

בהודעת המשרד נכתב כי "על פי דיווח של השירות המטאורולוגי, בימים הקרובים צפוי גל חום כבד שיתבטא במזג אוויר חם מהרגיל בו יהיו עומסי חום כבדים ברוב חלקי הארץ".

עוד נכתב כי "משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפיד על הנהלים הבאים: להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים".

בניגוד לגל החום הקודם, במשרד הבריאות מבהירים כי הפעם אין היתר להסתובב ללא מסיכה: "בימי קורונה חשוב להקפיד על המלצות משרד הבריאות לגבי שימוש במסכה וריחוק חברתי. התנהגות נכונה תאפשר לתושבים בארץ לעבור את גל החום בשלום, גם בתקופת הקורונה".

תחזית מזג האוויר

הערב והלילה, בין רביעי לחמישי: בהיר עד מעונן חלקית. לקראת בוקר במישור החוף, בעמק יזרעאל ובצפון מערב הנגב צפויה הגבלת ראות.

יום חמישי: מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה נוספת בטמפרטורות והכבדה בעומסי החום.

יום שישי: תחול עלייה נוספת בטמפרטורות. חם ויבש בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף. ברוב אזורי הארץ ישררו עומסי חום כבדים.

יום שבת: מעונן חלקית עד בהיר. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת בעיקר בהרים ובפנים הארץ. תורגש הקלה בעומסי החום.

חום ראשון: מעונן חלקית עד בהיר. בהרים בעיקר תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הבעיה הכלכלית של מדינת ישראל
אזרח | 02-07-2020 7:49
ההוצאות הכבדות למשק המדינה - משכורות ופנסיות עתק !!! מעל 50 אלף שח בחודש !!! לקבוצה גדולה של פקידים בשירות הציבורי. עמדת הימין - משכורת ראש ממשלה היא החסם העליון למשכורת ופנסיה של פקידים בשירות הציבורי. עמדת השמאל - להמשיך לתת משכורות ופנסיות עתק לפקידים בשירות הציבורי, ללא הגבלה !!!
כל הכבוד ...
אזרח ישר | 03-07-2020 15:28
כל הכבוד
2
סוף סוף אנשים...
יצחק לוי | 03-07-2020 21:29
סוף סוף אנשים מבינים של קרוואנים יכולים לשמש מגורים בגלל מה לא בגלל הקרונה בגלל של לקנות דירה במדינת ישראל זה כמו לקבל את התורה בהר סיני 176 משכורות 6000 שקל בחודש לשלם לבנק למשכנתאות פלוס ביטוח לדירה פלוס ארנונה פלוס ועד בית הבן אדם יכול למכור את עצמו ולא את הדירה כי הדירה לא תהיה שלו לעולם תהיה שייכת להוצאה לפועל ככה זה במדינת ישראל שכולם עוברים לקרוואנים
3
אני מבקש יפה...
דו לב אני מבקש שזר תא שמש | 13-11-2020 22:22
אני מבקש יפה שלזזרזיר את שמש