לשכת רה"מ: ממשיכים בדיון עם ארה"ב על הריבונות - סרוגים

לשכת רה"מ: ממשיכים בדיון עם ארה"ב על הריבונות

לאחר הציפייה להודעה על הריבונות, בלשכת רה"מ רק אמרו כי נתניהו "ממשיך בדיונים עם ארה"ב, ובמקביל שוחח עם ראש המל"ל והצמרת ביטחונית. בימים הקרובים יערכו דיונים נוספים"

לשכת רה"מ: ממשיכים בדיון עם ארה"ב על הריבונות
  (צילום: אבי אוחיון\לע"מ)

לפי היעד של ראש הממשלה נתניהו, החלת הריבונות על שטחי יהודה ושומרון ובקעת הירדן הייתה אמורה לצאת היום (רביעי) לפועל, אך מלשכת ראש הממשלה נמסר  כי בימים הקרובים יתקיימו דיונים נוספים על הנושא.

זמביש, שלמה נאמן ונתניהו, אלון שבות אשתקד (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש 90)

"ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בדיונים עם האמריקנים ובמקביל קיים היום דיון עם ראש המל"ל והצמרת ביטחונית, זאת במסגרת שורה של דיונים שהתקיימו בנושא" נאמר. בימים הקרובים יתקיימו דיונים נוספים".

עוד באותו נושא

כך היה אמור להראות היום דף הבית של סרוגים


3

כזכור, אמש נתניהו נפגש עם שליח ארה"ב למזרח התיכון אבי ברקוביץ' ושוחח איתו על התכנית האמריקנית. בנאומו בטקס חילופי מנכ"לי משרד החוץ לאחר מכן התייחס לפגישה ואמר כי ימשיך לעבוד על הריבונות בימים הקרובים".

במקביל, ראש הממשלה החליפי בני גנץ התייחס לתכנית הריבונות ואמר כי הוא "סבור שתכנית טראמפ, היא המסגרת המדינית הביטחונית הנכונה שצריך לקדם במדינה ישראל. צריך לעשות את זה נכון בעזרת כמה שיותר גורמים כולל הפלסטינים כמה שאפשר. ה-1 ביולי אינו תאריך קדוש, אמרתי שאחד ביולי זה לא יום הכיפורים".

עוד באותו נושא

ה-1 ביולי כאן: לאן נעלמה הבטחת הריבונות?


5

לדבריו: "אסור לסכן את הסכם השלום עם ירדן, אסור לעשות מהלכים שאינם אחראיים- אסור שציר הזמן ילחיץ אותנו, מליון מובטלים לא מתעניינים בנושא הזה". עוד אמר גנץ כי הוא כבר ראה את המפות הנוגעות לתכנית האמריקנית.

מתוך קמפיין הליכוד, נתניהו מכריז על החלת הריבונות באלקנה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ביבי ימרח את הדיונים לעוד מאה שנה
ביבי ימרח את הדיונים | 01-07-2020 17:54
ביבי ימרח את הדיונים לעוד מאה שנה