יומיים לריבונות: משמרות של מועצת יש"ע מול הכנסת - סרוגים

יומיים לריבונות: משמרות של מועצת יש"ע מול הכנסת

עשרות בני נוער התייצבו מול הכנסת במפגן הקורא לתמוך בריבונות על כל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. יו"ר מועצת יש"ע: "הנוער אומר לרה"מ תביא ריבונות מלאה לכל היישובים"

יומיים לריבונות: משמרות של מועצת יש"ע מול הכנסת
  קרדיט תמונות: מועצת יש"ע

יומיים לתאריך היעד לריבונות: היום (שני) ומחר, יתייצבו באזור משכן הכנסת עשרות בני נוער לתמיכה בריבונות על כל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. תחת שלטים בהם נכתב "החלטת, תקיים", ידרשו בני הנוער מראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים את הבטחותיו להחלת הריבונות, ללא מדינה פלסטינית וללא הקפאת הבנייה.

עוד באותו נושא

נתניהו מגיב לגנץ: הנושא אינו תלוי בכחול לבן


3

במועצת יש"ע העלו היום קמפיין חדש בו הם מציגים את תמונת אבו מאזן ואחמד טיבי יחד עם הפגנת השמאל בתל אביב וקוראים "הם לא יחליטו". בהמשך מופיע ציטוט מתוך דברי ראש הממשלה נתניהו והתחייבותו על "החלת הריבונות על כל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן", יחד עם הקריאה "החלטת, תקיים. כחול לבן, אבו מאזן והערבים לא יחליטו עבור אזרחי ישראל. אדוני ראש הממשלה עמוד בהתחייבותך, החל ריבונות מלאה – לא חלקית ולא סמלית, בלי הקפאה ובלי מדינה פלסטינית".

בני הנוער יגיעו מכל אזור יהודה ושומרון ויוצבו במשמרות סמוך לכנסת ולמשרדי הממשלה, על מנת להעביר מסר גם לשרים ולחברי הכנסת – התחייבות צריך לקיים.

יו"ר מועצת יש"ע, דויד אלחייני: "גם הנוער אומר לראש הממשלה – תביא ריבונות מלאה לכל היישובים, זה הזמן. החלטת, תקיים. במהלך השנה האחרונה אמרת פעמים רבות כי תחיל את החוק על כל הישובים, ועל מצע זה נבחרת. אסור עכשיו להיכנע לשמאל ולערבים. גלה אחריות ותביא ריבונות מלאה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הוא משקר אתכם שוב ושוב ואתם ממשיכים להאמין
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 29-06-2020 17:13
מלא בדיבורים וספינים אפס במעשים
2
כל משפט של...
משה | 29-06-2020 19:34
כל משפט של הימין והציונות הדתי ראש הממשלה אל תתיחס לשמאל.אני מבין שקשה לכם כי מדובר בנדלן זול שהופך ליקר.ולא הסברתם לילדים שלכם שהולכים להפגין.שהשמאל בראשות רבין זל שנרצח על ידי נבלה.הוא שחרר את הכותל את השטחים ביהודה בשומרון שנערי הגבעות פלשו..אז אם אתם לא רוצים תגובה ועוד יותר חריפה תרדו מהשמאל שעשה למדינה לפני קום הימין.ואת הימין השמאל הביא לשלטון בבחירה בבגין.להבדיל מה יש לנו עכשיו.מושחתים עם חסינות וחוק נורבגי.בושה וחרפה
3
בושה וחרפה חשבתי...
משה | 30-06-2020 14:08
בושה וחרפה חשבתי שאתם יוצאים להפגין בתמיכה בתושבי אילת.שמנותקים מהמדינה.אין כבשים נוחים בלי סכנות אין בית חולים שיכול לספק את כל הצרכים הרפואים.לתושבי העיר וגם לאורחי העיר.שצריכים לטוס למרכז.ועכשיו גם רוצים להפסיק את הטיסות.וכל הכסף מקופת המדינה הושקע ביהודה ושומרון בהתנחליות בתשתיות שלהם בכבישים בלי שום שיווין או איזון.לתפארת מדינת ישראל.