גנץ על החלת הריבונות: "יחכה לאחר הקורונה" - סרוגים

גנץ על החלת הריבונות: "יחכה לאחר הקורונה"

בעוד יומיים התאריך האפשרי להבאת החלת הריבונות לממשלה, אך ראש הממשלה לא התייחס לכך במהלך ישיבת הסיעה ואילו גנץ הפטיר: "מה שאינו קשור במאבק בקורונה, יחכה אחרי הוירוס"

גנץ על החלת הריבונות: "יחכה לאחר הקורונה"
  (צילום: אלעד מלכה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא התייחס להחלת הריבונות בפתח ישיבת סיעת הליכוד היום, שניתנת להבאה בממשלה כבר בעוד יומיים, ואילו יו"ר כחול לבן השר בני גנץ טען כי "מה שאינו קשור במאבק בקורונה, יחכה לימים שאחרי הוירוס".

בפתח ישיבת סיעת הליכוד התייחס נתניהו להתפשטות המגיפה: "אנחנו כל הזמן הזה בתוך המתח הזה שבין שמירה על הכלכלה לבין שמירה על הבריאות והחיים. במסגרת הזאת אתמול שר האוצר ואני החלטנו על הארכת תקופת הזכאות של דמי האבטלה עד לאמצע אוגוסט. היום אני בא מקבינט הקורונה וקיבלנו החלטה פה אחד על הגבלות מסוימות על התקהלויות. עשינו את זה פה אחד ועשינו את זה כקבינט שקיבל החלטה מאוחדת. אנחנו נפצה את הגורמים שיפגעו כתוצאה מההחלטות האלה".

מועצת יש"ע מפגינה על הריבונות (צילום: חיים גולדברג, סרוגים)

גם גנץ פתח בישיבת סיעתו עם התייחסות להגבלות מקבינט הקורונה: "לאחר שאישרנו מספר הגבלות נדרשות לאור העלייה בהדבקה ובתחלואה. המאבק בקורונה יהיה ארוך, וזאת בדיוק הסיבה שכחול לבן הקימה ביחד עם הליכוד את הממשלה הזאת ומנעה בחירות רביעיות. מספר הנדבקים בקורונה הרפואית מדאיג, אבל זה רק מדאיג במימד הרפואי ולא פחות חשוב ולו פחות מדאיג זה מספר החולים בקורונה הכלכלית והחברתית מדאיג עוד יותר".

הוא הוסיף כי "כחול לבן תפעל במסגרת דיוני התקציב, להארכת דמי האבטלה לעובדים בחל"ת לפחות למשך חצי שנה, וגם לעידוד הכשרות מקצועיות והשמה בכדי שנוכל להניע מוקדם ככל האפשר את גלגלי המשק.

זה לא הכל. לצד אלה, עלינו להמשיך ולעודד מעסיקים שיחזירו עובדים מחל"ת באמצעות תמריצים והשקעות. אנחנו נמצאים באירוע חירום מתמשך – ולצידו של הקבינט, ולצידו של משרד הבריאות כגוף הרגולטורי שמנהל את האירוע, יש בישראל רק גוף אחד שיודע לטפל במבצעים בסדר גודל שכזה – משרד הביטחון".

ברמיזה על הריבונות טען: "מה שאינו קשור במאבק בקורונה, יחכה לימים שאחרי הוירוס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הזוי הגנץ הזה
המבקר | 29-06-2020 17:40
גנצי.. גנצוש .. גנצנצ... הקורונה פה לעוד הרבה זמן מה שאומר שכשימצא חיסון אתה כבר תהיה אזרח. גנצוש.. לא נכנסת כדי להשבית מדינה!! מה אתה? נציג הקורונה בישראל? המדינה והמדיניות צריכים להמשך במקביל . שאתה אדם טורי שיודע לטפל רק בדבר אחד ולא במקביל ידוע לכולם ולכן גם אתה לא יכול להנהיג. גדול עליך