מועצת יש"ע: "הערבים לא יחליטו- החל ריבונות מלאה" - סרוגים

מועצת יש"ע: "הערבים לא יחליטו- החל ריבונות מלאה"

מועצת יש"ע עולים הילוך בשבוע המכריע לקראת החלת הריבונות, בקמפיין. שפונה לראש הממשלה נתניהו: "כחול לבן, אבו מאזן והערבים לא יחליטו לאזרחי ישראל. אדוני ראש הממשלה: החל ריבונות מלאה, לא חלקית, לא סמלית"

מועצת יש"ע: "הערבים לא יחליטו- החל ריבונות מלאה"
  "הם לא יחליטו" (צילום: מועצת יש"ע)

יומיים לתאריך היעד, הלחץ לריבונות עולה שלב: בקמפיין ענק שיוצא הבוקר (שני) מזכירה מועצת יש"ע לראש הממשלה בנימין נתניהו את הבטחותיו להחיל ריבונות על כל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, ללא הקפאות כפי שאמר בעצמו מספר פעמים: "נחיל את הריבונות בכל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

במרכז הקמפיין יוצגו אחמד טיבי ויו"ר הראשות הפלסטינית, אבו מאזן, כאשר מאחוריהם דגלי פלסטין שהוצגו בהפגנת השמאל בכיכר רבין, בקריאה לראש הממשלה "הם לא יחליטו". הקמפיין יתמקד ברשתות החברתיות, ובפעולות שטח בקריית הממשלה ומול שרי הממשלה.

עוד באותו נושא

גנץ לשליח ארה"ב: ה-1 ביולי לא תאריך קדוש לריבונות

במועצת יש"ע מתכוננים לרגע הקריטי, לקראת ה-1 ליולי, תאריך היעד שהציב ראש הממשלה בהסכם הקואליציוני, ובצל ביקורם של הבכירים בממשל טראמפ בישראל ופגישותיו עם בכירי הממשלה הישראלית. בדבריהם אמרו כי "חייבים להזכיר לראש הממשלה את הבטחתו ערב הבחירות ומדוע הימין בישראל בחר בו. החלטת, תקיים. כחול לבן, אבו מאזן והערבים לא יחליטו לאזרחי ישראל, אדוני ראש הממשלה, החל ריבונות מלאה, לא חלקית, לא סמלית. בלי הקפאת בנייה ובלי מדינה פלסטינית".

יו"ר מועצת יש"ע, דויד אלחייני: "אנחנו אומרים לראש הממשלה בנימין נתניהו בצורה ברורה – זה או הדרך של טיבי, אבו מאזן והשמאל או ריבונות מלאה על כל היישובים. בלי מדינה פלסטינית ובלי הקפאת בנייה, אני קורא לך לקיים את הבטחתך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
תוכנית ה-100 על...
איפה המפות צריך למחר | 29-06-2020 12:37
תוכנית ה-100 על שם הסכום שינתן לביבי על התנתקות(לכאורה) לא סיפוח לא ריבונות לכן מלחמתחם היא בשחיתות אמרנו דוחד מרממה והפרת אמונים דיי להתבונן על ביבי ולראות תסמינים מדאיגים
2
דת ארץ-ישראל השלמה...
חרד לעתיד | 29-06-2020 12:39
דת ארץ-ישראל השלמה מסלפת לחלוטין את היהדות. וגם מסלפת לחלוטין את הציונות. אין צורך בחדר נוסף בבית הלאומי של העם היהודי. חיזרו הביתה.
3
ברגע שיחילו ריבונות...
אמת לשעתה | 29-06-2020 12:48
ברגע שיחילו ריבונות על כל השטח, הערבים יהפכו לאזרחים שווי זכויות ואז הם יחליטו גם יחליטו. כל מי שחושב שאפשר לספח בלי לתת מעמד שווה לתושבים הערבים הוא למעשה מציע משטר אפרטהייד שלא יחזיק מעמד.
4
השאלה
גלגל | 29-06-2020 12:59
השאלה אינה סיפיח וריבונות - השאלה מה עושים עם הערבים?
5
بكلمات اخرى
גלגל | 29-06-2020 13:04
عربي يحب شعبه يذهب إلى الدول العربية
6
למועצת פשע יש...
קל | 29-06-2020 13:05
למועצת פשע יש פתרון: הערבים יהיו חוטבי עצים ושואבי מים של אדוני הארץ מהגזע היהודי העליון.