מחאת התרבות ממשיכה: זו ההשכמה שקיבל ישראל כץ

מחאת התרבות ממשיכה: זו ההשכמה שקיבל ישראל כץ

בשלוש לפנות בוקר הגיעו עשרות מפגינים מתעשיית התרבות והאירועים, ליד ביתו של השר ישראל כץ. בנוסף תתקיים היום (ב') מחוץ למשרד האוצר בקריית הממשלה, הפגנה נוספת של אנשי התעשייה

לא נעים: ההפתעה שקיבל ישראל כץ ב-3 לפנות בוקר
  צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

מחאת תעשיית התרבות ממשיכה: היום (ב'), ב-3:00 לפנות בוקר עשרות מפגינים מתעשיית התרבות והאירועים ובראשם כלה שעמדה תחת חופה – הגיעו ליד ביתו של השר ישראל כץ.

זה כבר לילה שני ברציפות שהשר כץ "זוכה" להשכמה מאנשי תעשיית התרבות והאירועים, שהבטיחו: "אם אנחנו לא ישנים בלילה- גם ישראל כץ לא ישן בלילה".

ההשכמה שנערכה אמש (א'): 

בשעה 3 לפנות בוקר הגיעו עשרות מפגינים אל ביתו של השר כץ בכפר אחים כשהפעם הביאו ביחד עם מערכות ההגברה חופה וכלה שהבהירה לשר כץ- "שמעתי שיש לך מיליארדים לחלק, אני מחפשת חתן לארג', ולא קמצן".

הכלה, אותה גילמה גילי גבל, המשיכה ואמרה: "אני חייבת חתן שיבין שהכסף הזה הוא הכסף של האזרחים שלו, אנשם כמונו, שמשלמי המיסים הם אלו שמשלמים לו את המשכורת, תרד למטה. השמועה אומרת שאין לך לב, אתה לא רואה אותנו בעיניים, אני תעשיית התרבות והאירועים הגוועת- בוא לכן ותפסיק לזנוח אותי ואת 200 אלף אנשי התעשייה הרעבים".

ההפגנה שנערכה לפנות בוקר מול ביתו של השר כץ

לצד כך היום (ב') בשעה 13:00 תתקיים מחוץ למשרד האוצר בקריית הממשלה הפגנה נוספת של אנשי התעשייה המוחים כנגד ההתעלמות וההזנחה הקשה ממצבם, זאת לאחר שבפגישה שערכו בחמישי האחרון עם מנכ"לית משרד האוצר נאמר להם כי טרם נמצאו עבורם פתרונות. ככל שעוברים הימים – עוד ועוד אנשים בתעשייה שמים קץ לחייהם, אבל לממשלת ישראל יש זמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
זו תעשיית הבידור,...
מלכה | 29-06-2020 14:51
זו תעשיית הבידור, לא תרבות.
2
למעט קומץ
שמצדיקים | 29-06-2020 17:01
תוארם , - רוב תעשיית התרבות יחד עם סמול אקדמיה תקשורת וכד לאורך עשרות שנים הוליכה שלל הפילה הכשילה את רוב העם לתוך מה שממלכות יוון רומי בלק בלעם וחמור זממו לעשות !
3
אנשי התיירות לא קיבלו שקל!!!!
הראשונים שסבלו | 29-06-2020 22:18
אם מחלקים אז הם הראשונים בתור