מיקי זוהר מאיים על עפר שלח: נדיח אותך מראשות הועדה

מיקי זוהר מאיים על עפר שלח: נדיח אותך מראשות הועדה

במהלך דיון על הקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות איים יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, על יו"ר הועדה לביקורת המדינה עפר שלח מהאופוזיציה: "יש לשקול את תפקידך כיו"ר הוועדה, נבחן מה ניתן לעשות"

author-image
זוהר מאיים על שלח: נדיח אותך מראשות הועדה
  (צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש90)

בעקבות החלטת יו"ר הוועדה לביקורת המדינה ח"כ עופר שלח לקיים דיון בנושא פרשת הצוללות, איים הבוקר (שני) ח"כ מיקי זהר כי שלח עלול לשלם על כך בתפקידו כיו"ר הוועדה.

בכדי להדיח את שלח נדרש רוב בוועדת הכנסת. לפי גורמים בקואליציה המטרה היא להכניס במקומו כיו"ר הוועדה ששמורה לאופוזיציה, נציג מסיעת ימינה.

במהלך הדיון התרעם זוהר: "הייתי סבור שבשום מצב לא ייתכן שהוועדה הזו תהפוך כלי לניגוח פוליטי. אני לא חושב שהדיון היום הוא ענייני או מקצועי". יו"ר סיעת הליכוד הוסיף: "היה לי חשוב לעמוד במילה שלי ולא להתערב בהחלטות האופוזיציה מי עומד בראש איזו ועדה".

עם זאת הבהיר: "אני לא פוסל את האפשרות לבחון להחליף אותך כיו"ר הוועדה לאור ההתנהלות הלא מקצועית שפוגעת בשמה הטוב של הוועדה וייתכן שיש לשקול את המשך כהונתך בראשות הוועדה. נבחן את האפשרות שיש בפנינו".

בהמשך הסביר בטוויטר: "בזמן שמדינת ישראל נלחמת בנגיף הקורונה ומתמודדת עם אחד המשברים הגדולים בתולדותיה עם חולים ששוכבים בבתי החולים ושכירים ועצמאים שמאבדים את מטה לחמם – באופוזיציה עסוקים בלמחזר שוב את הסיפור המכוער של הצוללות שלרה״מ אין שום קשר אליו. חבל שהרדיפה נגד נתניהו לא נפסקת. אין גבול לניתוק", כתב זוהר.

ח"כ אופיר סופר צייץ בציניות נגד זוהר:  "רגע מה חשבתם שמיניתם את עופר שלח נציג ׳יש עתיד׳ לתפקיד?"

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר בתגובה: "ראינו בעבר כיצד מאיימים על ח"כים שיאבדו את המשרה שלהם אם יעסקו בנושא כזה או אחר, אבל לא במדינה דמוקרטית ובטח שלא בישראל. במשטרים אפלים יותר אולי, אבל לא בישראל. לא ייתכן שח"כים יחששו לבצע את תפקידם אם הדבר לא ימצא חן בעיני רה"מ ועל ח"כ זהר לחזור בו מדבריו וללמוד דבר או שניים על התנהלות במשטר דמוקרטי"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
מי מפחד מחקירת פרשת הצוללות?
משה | 29-06-2020 12:02
אם יש אמת בטענות נגד ביבי - הרי זו אחת הפרשות החמורות בתולדות המדינה. מכיוון שיש שם יותר מדי סימני שאלה ותהיות - מוכרחים לחקור.
חלק מהשאלות:
אהה | 29-06-2020 13:45
1) בהסכמי רכישת אמלח מקפידה ישראל להכניס סעיף שהמוכר לא יוכל למכור אמלח זהה למדינות עוינות לישראל. בנושא הצוללות אישר כנראה ביבי לגרמנים למכור צוללות זהות למצרים מבלי להיוועץ בצמרת הביטחונית ואולי אפילו מבלי לדווח להם. למה? ובאיזו סמכות? 2) למה בוטל המכרז המתבקש בחוק? מה נתנו הגרמנים ולמי על ביטול המכרז? 3) מה הקשר בין התאגיד הגרמני שמכר את הצוללות למפעלי הפלדה של בן-הדוד של ביבי? האם מפעלי הפלדה האלו קיבלו הזמנות מהתאגיד ועל סמך מידע פנים זה ביבי מכר את המניות שלו בתאגיד??
ביבי רגוע.אספסוף הערסים ממשיך לעטוף אותו
מפקד צוללת-צי מצרים | 29-06-2020 13:32
מנטליות של עבדים
אין שום שאלות.שונאי ביבי יצללו לתהומות כמצרים
בנט וציפרניו | 29-06-2020 12:50
רבש''ע שמור על ביבי שלנו, לפני שהנחשים יטפלו בו, היינו, הערבים, השמאל, בנט ושות' וכל מרעין בישין. יסתום ה' פי בנט הגרוע מכולם
2
מה הבעייה עם...
מיותר | 29-06-2020 12:35
מה הבעייה עם חקירה? כבר ברור שיש מה לחקור. הוגשו כתבי אשום וכל התהליך נראה מסריח. אם ביבי לא קשור ורק במיקרה בני דודיו הם אלו שהסתבכו, אז בכלל אין ממה לחשוש.
אם אין מה לחשוש למה מכלוף מודאג כל כך???
למיותר הצודק | 29-06-2020 14:29
זה לא קשור לבנט ולא לצפורניו כפי שמגיב פה אחד !! איני מצביעת בנט ובכל זאת יש לחקור את הפרשה הקשה הזו של מכירת צולות למצרים באישור גב' מרקל וביבי . מעולם לא היתה במדינתנו פרשה אומללה כזו !
איכה היתה לXXX
אממממ | 29-06-2020 14:00
ביוון, יושב בכלא שר ביטחון שקיבל שוחד מהגרמנים עבור רכישת -2 צוללות. הוא נידון ל-20 שנה בכלא. בישראל עבור רכישת -4 צוללות ועוד -4 צוללות מיצריות ועוד -4 ספינות מיותרות. יושב ראש ממשלה בבלפור ומקבל הטבות מס במיליונים. איכה היתה לזונה....
3
מיקי היקר. ראה מה היה סופו של שתום עין 1
שלח שתום העין | 29-06-2020 12:48
נאמר בתורה על פנחס: ''וְאֵת בִּלְעָם בֶּן בְּעוֹר -שְׁתֻם הָעָיִן - הָרְגוּ בֶּחָרֶב''. כלומר מיקי, הבורא יעשה את העבודה
אדיוט נאלח...
לוחם | 29-06-2020 13:21
אדיוט נאלח שלח איבד את עינו במלחמה ,אתה איבדת את השכל שעמדת אחרון בתור
4
נראה יותר שהוועדות...
ממש | 29-06-2020 13:16
נראה יותר שהוועדות עסקות בגילום מס לביבי ומימון הוצעות ליווי ואירוח ליאיר. בקורונה, קצת פחות.
5
הגגנגסטר מקרית גת...
יוסף גיל | 29-06-2020 13:27
הגגנגסטר מקרית גת שוב עושה רוח וצילצולים במטרה ללקק לנאשם מבלפור. זוכרים את החסינות? המצלמות? ההתגברות חברות האשראי? נלחם עליהם כמו מטורף והפסיד בכולן. אפס מאופס זה בשביל הנאשם ישב בכלא במקומו רק ששרה תצייץ. דביל מושלם מראה שקופה של בריוני הליכוד דודי אמסלם דוד ביטן מירי רקב כולם אשפה מהלכת
מצטרפת לתגובתך - כל מילה בסלע!!!!
ליוסף גיל | 29-06-2020 14:31
ועדיין הגבת בעדינות על מכלוף ה ....
6
עשרות שנים חלפו...
אלון ברדוגו | 29-06-2020 13:31
עשרות שנים חלפו מאז איבד שלח את עינו במלחמת יום כיפור. הבורא רק משבח אותו עוד ועוד מעיתונאי ספורט ליור וועדה בכנסת ופרלמנטר מהמשובחים בה. והבורא? בינתיחם מתנכל לנאשם מבלפור והולך להשליך אותו לבית האורים בקרוב בעה
7
אל תוותרו. העם...
מכלופה | 29-06-2020 15:09
אל תוותרו. העם רוצה לדעת מה קרה עם הצוללות.
8
הרב צודק ...
אני | 29-06-2020 15:41
הרב צודק