השר יועז הנדל השתתף בעצרת הלהט"ב בירושלים - סרוגים

השר יועז הנדל השתתף בעצרת הלהט"ב בירושלים

שרים מכחול לבן התייצבו לעצרת הקהילה הלהט"בית בירושלים, ברקע המחאה נגד ההפגנות שנעצרו. בין היתר: השר יזהר שי והשר יועז הנדל ששוחח במקום עם בוגרי הציונות הדתית

השר יועז הנדל השתתף בעצרת הלהט"ב בירושלים
  (צילום: ללא קרדיט)

לעצרת הלהט"ב בגן העצמאות בירושלים הגיעו הערב (ראשון) שרים מכחול לבן, ביניהם שר המדע יזהר שי ושר התקשורת יועז הנדל מדרך ארץ, במהלכה נפגש האחרון עם אביה של שירה בנקי ז"ל, ושוחח עם כמה נערים בעלי כיפות סרוגות.

במהלך ישיבת הממשלה התייחס יו"ר כחול לבן לשבוע הגאווה ואמר כי "לכל אדם בישראל, ללא תפיסות פוליטיות מגיעה הזכות לחיות" בתגובה לפי העיתונאי יוחאי דנינו ב'יום ליום', העבירו בכירים במפלגות החרדיות מסר זועם לראש הממשלה נתניהו ולגנץ נגד העלאת נושא הקהילה הגאה בישיבת הממשלה.

מוגבל ל-1200 איש (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

לאורך כל היום התקיימו מעצרים של המשטרה נגד פעילי ימין שביקשו למחות נגד המצעד שמתקיים השנה בצורה מצומצמת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. בסופו של דבר המשטרה איפשרה לבנצי גופשטיין ולבנו דביר למחות לבדם בכניסה, לאחר שעצרה את כל יתר פעילי להב"ה הנוספים שהיו בדרכם לאירוע.

עוד באותו נושא

בית המשפט שחרר את פעיל להב"ה, הוא נעצר מייד שוב


5

אבטחה מוגברת (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
יועז הנדל נכנס לתוך הטומאה התועבה !!
גימי-יהודי מיהודה | 28-06-2020 22:16
מסכן הבן אדם יש לו שם הרבה מחזרים בעלי תאוה בהמית והוא לא רצה לביישם!! ח ח ח ח ח ח ח .......חשבתי שהוא יהודי עד עכשיו וזה מאכזב ומבייש את כנסת ישראל!
מזל שלאחרונה נכנסו...
עוד לא אבדה תקוותנו | 29-06-2020 8:16
מזל שלאחרונה נכנסו לכנסת 4 חכיות סרוגות מהזרם המרכזי והשפוי של הציונות הדתית. סוף סוף יש ייצוג לרוב השקט, המשכיל והליברלי, של הציונות הדתית, ולא רק לקיצוניים ולנבערים מדעת, שרק מאיימים עלינו במיני עונשים ואסונות אם נתנהג בקצת יותר מאור פנים זה לזה. הגיעה עת פיוס, שלום ואחווה בתוך העם. די לפילוג, לשיסוי ולקצוניות. יש מקום לכל הזרמים ולכל הדיעות. חיה ותן לחיות. לא חייבים תמיד להתלהם ולהפגין בחמת זעם.
מסתבר שהנדל אדרוייגנוס ומותר לו
לאדרוייגנוס | 28-06-2020 23:10
''כל אשר אדרוייגנוס הוא. יש בו דרכים לאיש ולאשה''
ישר
כח ! | 28-06-2020 22:55
הבעייה , - שגם בית חייות , - שלהם !
2
בושה ...
אלי | 28-06-2020 22:25
בושה
3
כת
הלא | 28-06-2020 22:54
טובים ! יצא משליטה ! במרוצת השנים פלשה לרוב מוקדיי חיינו ; אקדמיה תקשורת . פרקליטות צהל ! (היורים בגב חייליינו !) משטרה ! אבטחה ! מערכות משפט ! ביטחון ! בית חייות ! ילדים בבית ספר יסודי , - המעיזים להישאר נורמליים (כמו שהקדבה ! ברא אותנו ; זכר ונקבה) , - לא משאירים להם שום ! סיכויי ! - מדכאים אותם עם רטאלין ומפעילים עלייהם חרם חברתי ! את דומייהם מקבלים מקדמים מעודדים דוחפים ומטפחים . אותנו הפכו לשונים ולפרימיטיביים ולא רק שלא מקבלים אותנו , - אלא אדרבא ! ; - דוח/קים פוסלים מפרידים משתיקים מעלילים ! רומשים , מחסלים ומשמידים . לא התארגנו נגד הנגע לא מיגרנו אותו - הקדבה ! כאזהרה הביא קורונה 1 לעולם . סוטיי סדום ועמורה ! - לא בניי אדם . וסוטים מתתתתתתדתיים - לא בניי - אדם בריבוע ! כי בנוסף גם מכשילים תמימים קדושים .
4
הליצן רפורמי שחבר...
הליצן הרפורמי שחבר לשמאל לא צפתיע איש | 29-06-2020 2:39
הליצן רפורמי שחבר לשמאל מזמן לא מפתיע איש כבר.
5
אהבתי את זה...
אהבתי את זה שמתירים ל 2 אנשים עם דעה ימנית להפגין ואת היתר עוצרים מראש, כשאת השמאלני השכל משחררים אחרי שחסם כבישים והשתולל ואחרי פסטיבל תשקורתי סביבו וסביב אלף חבריו המתפרעים שהפגינו בלא הפרעה | 29-06-2020 2:43
אהבתי את זה שמתירים ל 2 אנשים עם דעה ימנית להפגין ואת היתר עוצרים מראש, כשאת השמאלני השכל משחררים אחרי שחסם כבישים והשתולל ואחרי פסטיבל תשקורתי סביבו וסביב אלף חבריו המתפרעים שהפגינו בלא הפרעה
6
להט"ב מן התורה
ישראלית | 29-06-2020 7:21
לפי היהדות(ויקרא יח) הומוסקסואליות היא גילוי עריות, וכך הרמבם(!). אכן, יש תמיד פער בין ראוי למצוי. כאשר מקבלים עול תורה ומצוות, הפער מצטמצם, כשאין מקבלים, הפער מתרחב. גילוי עריות הוא אחת משלוש מצוות ייהרג ואל יעבור. לפי ויקרא יח, הדבר עלול לגרום לרעידה ביטחונית בארץ. לצערנו, השר היקר הממונה על בטחון הפנים חוטא בדבר הזה, אבל בענייני שפיכות דמים, שגם היא אחת משלוש מצוות ייהרג ואל יעבור, הוא לוחם כחומה בצורה. בגץ בפסיקותיהם גרמו לפיגועים לא מעטים. למשל, משסירבו להרוס בתים מסוכנים, נרצחה טלי חתואל וארבעת בנותיה היד. השר הנדל מופיע שם על דעת עצמו, לא מתוקף שום סמכות תורנית. צריך לדבר עם הקהילה הלהטבית רק ממקום של תורה. להתעלל אסור באיש. זהו ניסיון קשה לאוהבי ה' הלוקים בזה, יחד עם זאת, בשום מצב אי אפשר להפוך אסור למותר. השב
חזק וברוך ...
ראובן | 29-06-2020 9:16
חזק וברוך
יישר כח
יישר כח | 29-06-2020 8:16
תגובה יפה מאוד
7
אתמול בבוקר דיברתי...
יש אלוהים | 30-06-2020 4:52
אתמול בבוקר דיברתי עם בחור, לאחר כמה דקות הגענו לויכוח חריף הוא פתאום אמר לי אני בכלל הומו כאב לי,לא בגלל הנטיה שלו,ממש לא, אלא כי הוא מגדיר את עצמו רק כהומו. ואני יסביר, קוראים לו דביר (בדוי), יש לו תואר שני בכלכלה, הוא בחור טוב, חמוד אפילו, הוא חכם, הוא ח'ברמן, הוא יודע לדבר, הוא לוחם סיירת גולני, ובנוסף לזה יש לו נטייה מינית שונה משלי, אז הוא לא רק הומוסקסואל, למה להכניס את עצמו לסוג של בועה בסך הכול בגלל. נטייה שונה. (אני בחור דתי חזק)