"לשון הרע לא מדבר אליו" עומר אדם חזר בו מהתביעה נגד אדלשטיין

"לשון הרע לא מדבר אליו" עומר אדם חזר בו מהתביעה נגד אדלשטיין

הזמר עומר אדם החליט לרדת מההתנצלות והאולטימטום שדרש מהשר יולי אדלשטיין. עורכי דינו: "לא נאמרו על ידו דברים המתייחסים אישית לאדם. כמו כן עומר אדם מוסיף שלשון הרע לא מדבר אליו"

author-image
עומר אדם חוזר בו: לא יתבע את שר הבריאות אדלשטיין
  (צילום: דוד כהן/ פלאש 90)

לאחר שהצהירו עורכי דינו של הזמר המפורסם, עומר אדם, כי יתבעו את שר הבריאות יולי אדלשטיין במידה ולא יתנצל, חזרו בהם מהדרישה בעקבות הביקורת החריפה נגד המהלך, כך על פי הפרסום בערוץ 12.

מהדיווח עולה כי עורכי דינו של הזמר טענו כי אדלשטיין שהאשים במספר אירועים את אנשי האלפיון העליון בהפרת חובת הבידוד  ומסיבות המוניות שנערכו בהשתתפות זמרים מפורסמים – לא התייחסו אישית לאדם.

עוד באותו נושא

ברקת ועומר אדם חגגו ללא הקפדה על כללי הקורונה


3

כזכור עורכי דינו דרשו בכתב התביעה התנצלות בה הוכתב הנוסח, ואולטימטום היכן ומתי לפרסמו.

עורכי דינו של הזמר עומר אדם מסרו בתגובה: "תגובת שר הבריאות כי לא נאמרו על ידו דברים המתייחסים אישית למר אדם מהווה הלכה למעשה חזרה מהדברים שפורסמו. מתוך הבנה לרגישות לתקופת החירום שבה אנו מצויים, עורכי דינו של מר אדם ימתינו עד לסיום אירועי החירום. כמו כן עומר אדם מוסיף שלשון הרע לא מדבר אליו".

במסיבת העיתונאים עם ראש הממשלה אמר שר הבריאות אדלשטיין בהתייחס לעלייה במספר הנדבקים: "העניין השני תלוי בציבור – על כל אחת וכל אחד אחד לעמוד בשלושה דברים פשוטים: עטיית מסיכה, ריחוק של שני מטר והיגיינה.

קיימת התרופפות בנושא ובלי משמעת של הציבור לא נוכל להמשיך עם משק פתוח. כבר לפני כמה ימים ביקשתי להגביר את האכיפה, ויש לכך היענות מצד כולם. האכיפה צריכה להיעשות כלפי כולם. לאיש אין פטור מההנחיות, לא לידוענים ולא לאלפיון העליון. לאף אחד! הנגיף לא מבחין בין סלב או אדם מן הרחוב."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
2 חנטרישים, עומר...
מנטעש | 29-06-2020 6:02
2 חנטרישים, עומר אדם והעורך דין שלו. עצם האיום בהגשת תביעה נגד אדלשטיין היה טיפשי ואבסורדי והוא כשלעצמו לשון הרע.