המדריך השלם לקניית מתנות

המדריך השלם לקניית מתנות

מתנות הן חלק מהחיים: מישהו נתן לי מתנות קטנות וגדולות ואני רוצה להחזיר לו. מישהו עורך שמחה, מישהו היה אחראי על חינוך הילדים שלי ואני רוצה להוקיר לו תודה ולהעניק לו מתנה יפה – ממוצר חשמל מעניין ועד גיפט כארד- הצעות למתנות שוות במיוחד

מי אמר מתנה ולא קיבל? הצעות שוות למתנות
  (צילום: שטארסטוק)

הזמנה לחתונה? התלהבתי כשראיתי את ההזמנה לחתונה של חברה שלי שחיתנה אתמול את הבת הבכורה שלה.

החתונות היום מצומצמות יותר, אנחנו לא מוזמנים כמו בעבר למספר חתונות בערב אחד, תלוי בקרבה המשפחתית והחברית, ולכן  אם בעבר הוזמנו למספר אירועים בערב אחד, הרי שהיום כל אירוע מצדיק מתנה. אפשר להשקיע במתנה יקרה אחת, לחתונה או שמחה שאנחנו הולכים אליה.

מארז 2 מחבתות, 20 סמ + 24 סמ, עם ציפוי Non Stick איכותי, בגימור דמוי שיש סולתם (1)

לצד עונת השמחות שהיא בשיאה בימים אלה, העיתוי נופל על שנת הלימודים שמסתיימת. כאן המקום להגיד תודה לצוות שלמרות המגבלות, באו ועשו את המיטב כדי לסיים את השנה כמו שראוי.  המורים והמורות של כיתה ח' הגדילו ראש, ומסיבות הסיום נערכות תחת מטריית היצירתיות של אנשי הצוות.

סוף שנת הלימודים זה זמן לעצור, להסתכל, להעריך, להגיד תודה.  לא מעט הורים מכירים תודה לגננות ולמורים אשר עסקו כל השנה בחינוך הילדים שלהם, עבודה קשה ותובענית. לכן, רבים מהם גם רוצים להוקיר תודה לגננות או למורים.

בכל גן, בית ספר או חטיבת ביניים, תמצאו את  ההורים הנפלאים שמתנדבים לאסוף כסף ולקנות מתנה בשם כולם. בדיוני הוואצאפ תוכלו בהחלט להמליץ על מתנות שוות.

צ'לו עץ ל-3 בקבוקים עם 2 גנטלמן כוסות 299שח

פריט מעוצב המכיל הקדשה אישית לגננת או למורה, הוא ללא ספק הדבר אשר יבטא את מלוא ההערכה של ההורים כלפיהם.

שוטטנו בין הרשתות וליקטנו מתנות נהדרות. נצלו את המבצעים ושמחו את כל מי שמגיע לו מתנה: מי שמחתן בימים אלה, צוותי הוראה או סתם שכנה או חברה שמגיע להם תודה.

מגהץ המשביר לצרכן

לא משנה מה תקנו, העיקר שזה יהלום את צרכיו של המקבל. ממצעים ועד כלי בית. ממוצרי חשמל כמו שואב אבק ועד מגהץ קיטור, אפשר גם למצוא ארנקים, תיקים, אקססוריז נפלאים. ולא נשכח בגזרה הנשית את תחום האיפור והטיפוח, שאהוב ופופולרי.

ואם אתם לא יודעים להחליט – תמיד אפשר להביא גיפט-כארד. תוסיפו כרטיס ברכה, ותזכרו החיוך שיעלה להם על הפנים שווה את הכל.

תיק גולברי 99.9 שח (צילום ניר יפה)

סט שלושת השלבים לעור יבש קליניק – 499 שח

קרוקס 239 שח ווישוז (צילום עמירם בן ישי)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו