קמפיין האיחוד הלאומי: "אל תלכו אחרי ראש הממשלה" - סרוגים

קמפיין האיחוד הלאומי: "אל תלכו אחרי ראש הממשלה"

6 ימים לתאריך היעד, באיחוד הלאומי יוצאים בקמפיין חדש ומזהירים מפני תכנית המאה: "אל תלכו שוב אחרי ראש ממשלה בעינים עצומות. הפעם זה ייגמר במדינה פלסטינית". סמוטריץ: "אנחנו ניצבים בצומת דרכים קריטית"

author-image
קמפיין האיחוד הלאומי: "אל תלכו אחרי ראש הממשלה"

במפלגת האיחוד הלאומי בראשות ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ יוצאים הבוקר בקמפיין חדש נגד קידום תוכנית המאה של נתניהו וטראמפ, בו מזהירים את הציבור: "כבר הלכנו אחרי ראש ממשלה חזק בעינים עצומות. הפעם זה יגמר במדינה פלסטינית".

בקמפיין שעולה בסוף השבוע בשלל כלי תקשורת, תפורסם סדרת מודעות בהן יחשפו קווי הדימיון בין התקופה שקדמה לתוכנית ההתנתקות, אותה הוביל אריאל שרון, לבין ימים אלו – בהן נתניהו מוביל את יישום תוכנית המאה המכשירה את התשתית למדינה פלסטינית.

באיחוד הלאומי אומרים כי "גם ב-2005 היה מנהיג חזק, דומיננטי ופופולרי בליכוד, שסחף מעל 40 מנדטים בסקרים והוביל בצורה כוחנית מהלך דרמטי לעתיד ישראל. גם ב-2005 הוביל את המהלך ראש ממשלה שנחשב יקיר ההתיישבות, גם אז כונו המתיישבים שהתנגדו לתכנית 'הזויים'. אלא שאז גורשו 8000 מתיישבים מביתם – והיום התכנית תכיר לראשונה בגבולות מדינת טרור פלסטינית ואף לעקירה חלילה של עשרות אלפי יהודים מתוך מובלעות שיישארו בשטחה".

עוד ציינו כי "כמו ב-2005 גם היום העדיף ראש הממשלה לחבור למפלגות שמאל ע״מ לקדם את התכנית. גם ב-2005 לוותה התכנית ב'הישג חסר תקדים' של הכרה אמריקאית בגושים בעקבות עקירת גוש קטיף. הבטחה שנזרקה לפח האשפה של ההסטוריה ע״י הנשיא אובמה, וכך גם דינם של התנאים הפריכים שהוצבו לפלסטינים להקמת מדינה להתבטל אם יבחר ממשל דמוקרטי בארה״ב".

יו״ר האיחוד הלאומי, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "מדינת ישראל ניצבת בפני צומת דרכים קריטי שיעצב את דברי הימים של מדינת ישראל. מימין הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות על חבלי המולדת ביהודה ושומרון, משמאל, המסלול הישן והארור של חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בליבה של הארץ. אדוני ראש הממשלה, אנחנו מפצירים בך, פנה ימינה, החל ריבונות כבר כבר מחר בבוקר ללא כל קשר או תלות בתכנית המאה ותירשם בדפי ההיסטוריה כמי שעשה את הצעד הצודק והמוסרי הזה והוריד את רעיון העוועווים של המדינה הערבית בארץ ישראל מהשולחן".

מנכ״ל האיחוד הלאומי יהודה ולד אמר: ״אנחנו רוצים ריבונות אמיתית. אנחנו דורשים שהריבונות תוחל בלי שום התניה והכרה בגבולות עתידיים של מדינה פלסטינית. בלי להסכים למו״מ על בסיס הגבולות שדורש טראמפ.״

ולד קרא לחברי הכנסת מהליכוד להפסיק ללכת בעינים עצומות אחרי ראש הממשלה: ״ב-2005 היו מי שהבינו בליכוד את הסכנה ולא היססו להתייצב נגד. אז קראו להם 'מורדים', אבל היום לכולם ברור שהם אלה שמצאו את עצמם בצד הנכון של ההיסטוריה. איפה כל הליכודניקים כעת שיעמדו באומץ נגד התוכנית המסוכנת במתכונתה הנוכחית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
מי מהציונות הדתית...
שלום ורשבסקי | 25-06-2020 20:54
מי מהציונות הדתית שהצביע לבנט ושקד עשה טעות חמורה! הם בגדו בציונות הדתית פעמיים. במועד א' הם עזבו את הבית היהודי והשאירו אותם עם חובות כבדים, אז בנט אמר שהמפלגה שלו היא מפלגה של עם ישראל ולא מגזרית. במועד ב' הצמד חמד(בנט שקד) חזרו להיות מגזריים. במועד ג' בשמונה בערב הם אמרו שהם מפלגה לא מגזרית והם רוצים לקחת קולות מכחול לבן. בעשר בלילה הם אמרו שהם מפלגת מגזר. יום למחרת הם וסמוטי הכריחו את הרב רפי לבגוד בעוצמה יהודית יחד עם סילמן הבוגדת ומשל המים...לאורך כל הבחירות הם אמרו שהם מפלגת מגזר, ומה קרה במשא ומתן לכניסה לממשלה?! המשא ומתן לא נפל בגלל שהם לא קיבלו תקציבים למוסדות הציונות הדתית! הוצע להם את תפקיד שר החינוך שזה התפקיד הכי רלוונטי לציונות הדתית. אבל, הצמד חמד לא נכנסו רק בגלל שהם לא קיבלו את התפקידים שהם רוצים(בריאות ותחבורה). מה הקשר בין הבריאות והתחבורה לצרכי הציונות הדתית?!?! תשובה:אין שום קשר. מי שיבחר בהם בפעם הבאה יקבל בגידה שלישית מהצמד חמד בנט הרפורמי וציפי שקד.
צודק ...
מיכאל שטייג | 26-06-2020 11:15
צודק