העליה נמשכת: 473 נדבקי קורונה ביממה האחרונה - סרוגים

העליה נמשכת: 473 נדבקי קורונה ביממה האחרונה

משרד הבריאות עדכן כי ביממה האחרונה נרשמו 473 חולי קורונה חדשים, מהם 61 מחצות. מספר החולים הפעילים עומד כעת על 5,870, מהם 49 במצב קשה ו-29 מונשמים

העליה נמשכת: 473 נדבקי קורונה ביממה האחרונה
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

עליה נוספת: משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי מחצות נרשמו 61 מקרי הידבקות חדשים בנגיף הקורונה – המעלים את מניין הנדבקים הכולל ל-22,139. אלו מצטרפים ל-473 הנדבקים שאותרו אתמול, כאשר מעל 1,000 חולי קורונה חדשים נדבקו בשבוע האחרון.

לפי הנתונים, מספר החולים הפעילים עומד כעת על 5,870, כאשר 45 במצב בינוני ו-49 במצב קשה – מתוכם 29 מונשמים. מניין המתים נותר ללא שינוי ביום השני ברציפות, ונותר על 308 קרבנות. 15,961 איש החלימו מהנגיף עד כה.

במקביל, משרד החינוך עדכן כי מספר המורים והתלמידים שאובחנו כחולי קורונה עומד כעת על 861 מתוך כ-2,300,00 תלמידים ומתוך כ-200,000 עובדי הוראה. 22,221 תלמידים ואנשי צוות נמצאים כעת בבידוד, ו-226 מוסדות חינוך נסגרו לאחר שהתגלו בהם חולי קורונה מאומתים.

עוד באותו נושא

מנכ"ל משרד הבריאות: "יש דיונים על הגבלות נוספות"

בעקבות העלייה במקרי התחלואה, מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי הזהיר כי נערכים דיונים להטלת מגבלות נוספות. "הדבר הבסיסי והראשון על מנת להגן על עצמנו זה המסכות ושמירת המרחק וההיגיינה" אמר לוי בראיון לגלי צה"ל "הדרך שמנענו את זה בהתפרצות הקודמת הייתה הסגר הגדול, שהביא את ישראל לאחד המקומות הראשונים בעולם מבחינת ההתמודדות עם המחלה. ייתכן שנצטרך לחזור לאחור בכמה מקומות, לא תהיה ברירה. קבענו כללים בנוגע לערים ומקומות ולגבי שיעור התחלואה והמאומתים שצריך להוביל אותנו לקראת הגבלות בערים וברחובות".

"אנחנו לא רוצים לחזור לסגר, אבל יש הגבלות נוספות שנמצאות על שולחן הדיונים – כמו האם אנחנו נסוגים אחורה בתחום אירועים באולמות" ציין. "אנחנו רואים שיש מקומות שבהם הכללים לא נשמרים, ומכאן גם הצורך באכיפה מוגברת. אנחנו הולכים על חבל דק: מצד אחד הרצון למנוע ולהימנע ככל שניתן מהכבדה על האוכלוסייה שקצה בסגר הקשה שחווינו, ומצד שני יש רצון לשמור על הבריאות, למנוע ככל הניתן הדבקה, ולהמשיך את מדיניות הריחוק החברתי. מספר פעמים ביום אנו מנטרים את מה שקורה ביישובים ואת האזורים בתוך היישובים, ושוקלים שיקולים מאוד מקצועיים וחברתיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השתקת פרשת מאיר כהן?
השתקת פרשת מאיר כהן? | 25-06-2020 12:19
השתקת פרשת מאיר כהן?