כך 85 תלמידים מישיבת 'נחלים' ניצלו מקורונה - סרוגים

כך 85 תלמידים מישיבת 'נחלים' ניצלו מקורונה

תלמיד בישיבת נחלים אובחן כנשא של נגיף הקורונה, וארבעה מבני משפחתו נדבקו אף הם. אז איך 85 תלמידים מהישיבה ניצלו מהנגיף? הסיפור שמשגע את הרשת

כך 85 תלמידים מישיבת 'נחלים' ניצלו מקורונה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

הרב רועי קורנפלד ר"מ בישיבת 'נחלים', שיתף מקרה בו הקפדה על עטיית מסיכה מנעה הידבקות של 85 תלמידים ואנשי צוות בנגיף קורונה. מאז פרסום המקרה אמש, הסיפור של הרב קורנפלד חרך את הרשת ונראה שאין קבוצת וואטסאפ או פייסבוק שהקטע שכתב לא שותף בו.

תחת הכותרת "מסיכה מצילה חיים", כתב הרב קורנפלד: "אז אצלנו בישיבה התגלה שבחור חולה בקורונה. אחד. בסה"כ הכניס לבידוד 85 אנשים, ואני בתוכם. סיפור אולי רגיל, אבל כשזה מגיע אליך אישית זה אחרת, ממש אחרת".

"עשינו כל ה-85 אנשים בדיקת קורונה", סיפר הרב קורנפלד. "האמת שחיכיתי לתוצאות בלחץ. מה לעשות, אתה מרגיש טוב, אבל אתה יודע שזה לא אומר כלום. בקיצור – לחץ".

"ואתה שומע ש-4 מבני משפחתו של אותו תלמיד נדבקו בקורונה. 4 מתוך 7. אז מה הסיכוי שאנחנו/אני לא? ומתחילות להגיע התוצאות – שלילי, שלילי, ועוד ועוד. ומה איתי?".

"וב"ה – גם לי מגיעה התוצאה שלילי. איך זה קרה? פשוט מאוד. הבחור הזה הלך כל הזמן, אבל כל הזמן עם מסיכה. מהאדוקים האלה. תכל'ס אמר שהוא פשוט לא רוצה להידבק. ותאמינו לי הוא היה צמוד צמוד להמון אנשים – יש אפילו תמונות שלו. ובכל זאת, אף אחד לא נדבק. אז אני את הלקח שלי למדתי, והחלטתי להעביר הלאה – מסיכה מצילה חיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איזה מזל שלא מדובר בישיבה חרדית
שי | 24-06-2020 15:32
בה או שכולם היו נדבקים, או שאלה שלא נדבקו, היו תולים את בריאותם בברכתו של יענק קנייבסקי.
ל-1 תתבייש, אתה בטוח לא דתי
פ | 05-07-2020 18:54
לא דתי, בבקשה להוריד את התגובה של ביזוי תלמיד חכם, מה גם שאתה מדבר שטויות כי 99 אחוז מהחרדים הולכים עם מסיכות, לעומת זאת הייתי בעיר חילונית למהדרין ובקושי היה אחד עם מסיכה...אז בכל ציבור יש ויש
2
ואיך קרה דבר הפוך בישיבת דגל"ש ? (דגל ירושלים
דגל ירושלים | 01-07-2020 8:08
ספויילר.... חוסר שימוש במסכות .....