אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

אופנה עולמית בצל הקורונה: בית האופנה דיור מכריז על תצוגה ללא קהל

על אף המשבר העולמי בבית האופנה דיור מתכוונים להיצמד ללוח השנה האופנתי עם הכרזה על תצוגת קולקציית קרוז 2021 שתתקיים בבירת האופנה מוכת האסון על מסלול מפואר ללא קהל

אופנה עולמית בצל הקורונה: בית האופנה דיור מכריז על תצוגה ללא קהל
  צילום: shutterstock By Creative Lab

תעשיית האופנה היא אחת הנפגעות קשה ממשבר הקורונה. אחרי שבועות מרובים של שקט תעשייתי עולם הקמעונאות חוגג חודש לפתיחה המחודשת של העסקים באיטליה וצרפת. מה שמחזיר מותגים למסלול העשייה בינהם מותג ההוט קוטור הפריזאי  דיור.

אמש (שני) התקיימה ועידת וידיאו בה הכריזו בבית האופנה על קיום תצוגה ללא קהל לקולקציית הקרוז הפופולארית. עניין פרדוקסלי משהו בהתחשב בכך שעתידן של החופשות לוטה בערפל. ועם זאת קיום תצוגה שכזו הוא מסר לתעשייה שלמה שההצגה חייבת להימשך.

הלוקיישן שנבחר לאירוע שיתקיים ב22.7 היא העיר לצה שבמחוז פוליה באיטליה. יעד שספג את הקורונה במלוא חומרתה כאזור פחות תיירותי שמאכלס בעיקר אזרחים וותיקים. הבחירה מצטרפת לאג'נדה סביבה הוחלט לקיים תצוגה חיה בימים בהם הכל עובר למרחב האינטרנטי. הגם שעסקי האופנה נפגעו קשות בבית האופנה מחליטים להיצמד ללוח השנה האופנתי ולא לוותר על התצוגה המסורתית שמלבד היותה סימן לשגשוג המותג על אף הפגיעה היא גם מספקת עבודה לכל בעלי המלאכה הנוגעים בקולקציה לרבות מפיקים, במאים, מלבישים, דוגמנים ועוד.

דיור במסר לתעשייה

פייטרו בקארי, נשיא ומנכ"ל בית האופנה, סיפר בהכרזה הוירטואלית כי בעבורו ובעבור מריה גרצ'יה המנהלת האומנותית של המותג, מותרות הן רגשות. ומבחינתם ככל הנוגע לאופנה אין דבר שמעביר רגשות יותר מאשר תצוגה חיה.

"למר דיור היה את האומץ להשיק את הקו אחרי מלחמת העולם השניה, זה טבוע בDNA שלנו" אומר בקארי.

"בכך היינו רוצים לשלוח מסר של תקווה, של אופטימיות ועבור חלק מהאנשים 'לידה מחדש' אחרי תקופת קושי" הוא מסכם.

תעשייה וירטואלית

התצוגה המתוכננת אומנם בלי קהל השגרירים של המותג, מלבד קומץ חברים ובני משפחה שיוזמנו, אך ההבטחה שההפקה לא תפול מכל תצוגה בעבר. לטובת העניין גויסו גם מקומיים ממחוז פוליה שמופעלים מתחרות ועד תאורה. לאור המשבר העולמי יש הערכה רבה ונשיאת עיניים של רבים לבית האופנה שמשדר עסקים כרגיל בזמן שסביבתו לרבות המותג הידוע שאנל, ג'וצי, סן לורן ועוד הודיעו על פרזנטציות דיגיטליות בלבד וסדר יום אופנתי חדש שלא יכלול בהכרח את לוח השנה האופנתי לו התרגלנו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ללא קהל ??? יופי של כתבה.
דבורה | 23-06-2020 12:17
עולם האופנה חוזר