המירוץ לילד: עקיבא וענהאל שמואלי מבשרים על הריון רביעי - סרוגים

המירוץ לילד: עקיבא וענהאל שמואלי מבשרים על הריון רביעי

לאחר ששיתפו בקושי להביא ילד רביעי לעולם, נהנו מפירגון ותפילות וגם זכו לביקורות: עקיבא וענהאל שמואלי הזכורים לכם מהמירוץ למיליון חושפים הריון בתמונה משעשעת באינסטגרם.

עקיבא וענהאל שמואלי חשפו באינסטגרם כי הם מצפים לילד רביעי. הזוג שנכנס לנו ללב בתוכנית המירוץ למיליון, שמרבים לשתף את העוקבים של ענהאל בחיי היומיום האותנטים שלהם. חשפו בתחילת השנה את הקושי שלהם להביא ילד נוסף לעולם. התגובות ברובן היו אוהדות אך מספר ביקורות קשות על 'הקושי' הביאו את ענהאל עד כדי בכי בתוכנית בוקר בה התארחה.

"כבר קרוב לשנתיים שאני מתלבטת אם לשתף אתכם. כבר קרוב לשנתיים שלצד החיוך והאושר שלי מלוות אותי דמעות רבות. כבר קרוב לשנתיים שאנחנו במסע חדש. שהזוגיות שלנו מתמודדת עם מסע מאתגר. מסע כואב ולא פשוט. המסע לילד/ה הרביעי" כתבה אז ענהאל מה שהביא למספר תגובות קיצוניות עד כדי טלפונים ואיומיים על חייה של מי על מי שהעזה להתלונן על הרצון לילד רביעי בזמן שיש נשים שלא זכו גם לראשון.

לאחר השיתוף ברשת הוזמנה ענהאל שמואלי ל'פאולה וליאון' לדבר על הסערה שעורר הפוסט האישי. היא סיפרה שהמטרה שלה בכל פוסט היא "לנרמל זוגיות". להבהיר שלא הכל פוטוגני וורוד ומאחורי כל זוג שיש לו בית עם גינה יכול לעמוד סיפור כואב. השיחה עם המנחים על התהליך והתגובות הקשות לשיתוף הביאו אותה להזיל דמעות בשידור.

 

עוד באותו נושא

ענהאל שמואלי חושפת: "קיבלתי איומים על חיי"


23

ואז הגיע הנס

ענהאל, אשת תקשורת שהיא גם מנטורית ובלוגרית זוגית, נותנת טיפים רבים בסטורי שלה לזוגות וגם לנשים במצבים שונים. לאחר השיתוף המשמח של ההריון, היא קיבלה הודעות רבות בינהן שיתופים על סיפורים אישיים מה שהביא אותה לצלם לעוקבות סרטון בו היא מספרת על ההתמודדות עם עקרות משנית, על הצורך במעגלי התמיכה וגם על הנס הפרטי שלה שהגיע אחרי שכבר וויתרה.

"הנושא הזה של עקרות משנית הוא פשוט לא מדובר בכלל, העובדה שלי הייתה את היכולת והזכות לשתף ושהחלטתי לעשות את זה למרות שידעתי שאני אקבל שלל תגובות פשוט גרמה לי להרגיש נורמלית. פתאום שמעתי כל-כך הרבה סיפורים של נשים שעוברות עקרות משנית אחרי ילד אחד או שניים פשוט לא מצליחות להכנס להריון ואין לזה שום סיבה או הסבר רפואי או מדעי.. לפני כן אפילו לא שיתפתי את ההורים שלי… את עוברת איזשהו כאב ואין לך עם מי לדבר" היא משתפת בסטורי.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by anael Shmueli- שושה (@anaelshmueli) on

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זוג חמוד מאוד !!!
דיקלה | 22-06-2020 17:45
בהצלחה !!!!!
כך לא מתנהג זוג דתי אמיתי
לדיקלה | 24-06-2020 14:34
עוד בימים הראשונים שהשתתפו באיזו תחרות ממש לא היה מתאים לאנשים דתיים. גם כעת זה לא בדיוק מתאים לספר ולתרגם את הדברים .
2
אשמח שלא להכנס להם לרחם, בייחוד לא באתר זה..!
החלקתם על השכל | 24-06-2020 8:45
מביך ברמות עללל