התגובה של כתבי גל"צ למתקפה על אמיר איבגי - סרוגים

התגובה של כתבי גל"צ למתקפה על אמיר איבגי

אחרי הביקורות על מינויו של לראש מחלקת החדשות של גל"צ, כתבי התחנה הצבאית יצאו במחווה יפה לאמיר איבגי כשהעלו ציוץ זהה יחד באותה השעה

התגובה של כתבי גל"צ למתקפה על אמיר איבגי
  אמיר איבגי (באדיבות דוברות גל"צ)

אחרי הביקורות הרבות על מינויו של אמיר איבגי לראש מחלקת החדשות של גל"צ, כתבי התחנה הצבאית יצאו היום (ראשון) המחווה לאיבגי בדמות ציוץ זהה בטוויטר באותה השעה.

בשעה 13:00 פרסמו כתבי גל"צ את הציוץ הבא: "מהרגע שאמיר איבגי הצטרף למחלקת החדשות בגלצ הוא הוכיח שהוא נאמן קודם כל ולפני הכל לעבודתו העיתונאית האנושית והמעמיקה. חשוב לנו להבהיר – מחלקת החדשות בידיים הטובות ביותר. נמשיך לעשות את עבודתנו העיתונאית בצורה מקצועית".

הכתבים שפרסמו את הציוץ הם דורון קדוש, יובל שגב, אגם קדם לוי, ליה ספילקין ואליאב בטיטו.

עוד באותו נושא

מהפכה בגל"צ: המינוי החדש של אמיר איבגי


20

כזכור, בשבוע שעבר מונה איבגי, מגיש יומן הצהריים בגל"צ לראש מחלקת החדשות של גלי צה״ל, לצידו משמשות כרכזות המחלקה, בוגרותיה, פיי גוטמן ואילנה בנימין, כך הודיע מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ.

איבגי ידוע בדעותיו הימניות, בעת שהוקם תאגיד השידור הציבורי, מנהלי התאגיד לא התלהבו ממנו ואף נחשפו טענות על מראהו וביצועיו. מאז הוא רק נסק בערוץ 20 ובגלי צה"ל.

המחווה של כתבי גל"צ מגיעה ככל הנראה בתגובה לדבריו של חבר הכנסת אלי אבידר לפיהם "אפילו לאמיר איבגי נמצא תקן בגלי צה"ל, כראש מערכת החדשות, לא פחות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בכל צהריים אני...
חווה | 21-06-2020 23:02
בכל צהריים אני מקפידה להאזין ליומן של איבגי.איבגי בא מהשטח ומבין היטב את היושר והעומק של נושאי החדשות.בהצלחה לאמיר ולכתבים המקסימים הצלחתם ממש לרגש אותי.
לא יעזור כלום.בסוף...
חביב איפרגן | 25-06-2020 18:26
לא יעזור כלום.בסוף הכל מתנקז לגזענות.אם היו קוראים לו איבגיקוביץ הכל היה בסדר