נתוני קורונה: מספר החולים המאומתים מוסיף לעלות - סרוגים

נתוני קורונה: מספר החולים המאומתים מוסיף לעלות

על פי הנתונים שפרסם הבוקר משרד הבריאות מספר חולי הקורונה שנמצאים במצב קשה עומד כעת על 43 עלילה של שלושה בני אדם. 52 במצב בינוני. סך כלל החולים המאומתים עומד על 4,716

author-image
נתוני קורונה: מספר החולים המאומתים מוסיף לעלות
  צילום: יוסי זליגר/ פלאש 909

משרד הבריאות מפרסם הבוקר (ראשון) את נתוני הקורונה בישראל, לפיהם ישנה עליה של 30 מאומתים מאז אמש בחצות. סך כל החולים המאומתים עומד על 4,716. 52 מהם במצב בינוני ו-43 במצב קשה 28 מהם מונשמים. מספר הנפטרים נותר ללא שינוי ועומד על 305. 6,021 הבדיקות שנערכו אתמול, היום התבצעו עוד 1,286.

עוד באותו נושא

נתניהו: התחזיות קשות; אנחנו נביא על עצמנו סגר

בפתח ישיבת הממשלה השבועית, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לעלייה במספר הנדבקים בקורונה בשבוע האחרון, ואיים בהשבת הסגר על תושבי ישראל.

"השבוע קיימתי התייעצויות בעניין העליה התלולה בתחלואה של הקורונה. הבוקר ביקשתי לכנס ישיבה של כל המנכ"לים של המשרדים הרלוונטיים עם ראש המל"ל וגם עם מומחים שונים שנתנו את הערכות שלהם. הם הראו לי תחזיות שונות של גופים שונים וכל התחזיות הן קשות. אנחנו חייבים לשטח את העקומה עכשיו. אם לא נשנה במיידי את התנהגות שלנו, אנחנו נביא על עצמנו את השבת הסגרים."

"אף אחד מאיתנו לא רוצה בזה. אני מבקש מכם לחבוש מסכות ולשמור על מרחק. אנחנו עושים כל מאמץ להביא חיסון – נקיים מירוץ מבורך ואנחנו מקוויים שמישהו יצליח אבל עד אז אין לנו ברירה אלא לשמור הכללים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו