חדשות

ראש מועצת יש"ע: נתניהו, אל תיכנע לגנץ, עודה וטיבי

ראש מועצת יש"ע קורא הבוקר לראש הממשלה, שלא להיכנע ללחץ של השמאל נגד החלת הריבונות: "יש הסכם קואליציוני סעיף 29. אדוני ראש הממשלה, תעשה מעשה - די לדיבורים."

ראש מועצת יש"ע: נתניהו, אל תיכנע לגנץ, עודה וטיבי
צילום: (צילום: סרוגים)

ראש מועצת יש"ע דוד אלחייני אמר הבוקר בהפגנה מול ישיבת הממשלה, בקריאה להחיל ריבונות: "אנחנו נמצאים באחד השבועות הקריטיים ביותר להתיישבות. בשבוע הזה כנראה תתקבל ההחלטה להחלת הריבונות.

אנחנו אומרים לראש הממשלה: אל תיכנע לטיבי. אל תיכנע לעודה. אל תיכנע לבני גנץ. אל תיכנע לגבי אשכנזי. תעמוד מאחורי ההתחייבות שלך להחיל את הריבונות כבר השבוע.

אור יזרעאלי
דוד אלחייני הצהרה לתקשורת עטרה גרמן
דוד אלחייני הצהרה לתקשורת עטרה גרמן| צילום: יו"ר מועצת יש"ע בהפגנה מול ישיבת הממשלה (צילום: עטרה גרמן, סרוגים)

מאוחר יותר התראיין אלחייני והסביר מדוע השווה בין ראש הממשלה החליפי לבין חברי הכנסת הערבים.

אלחייני הפגנה מועצת ישע
אלחייני הפגנה מועצת ישע

אתה אומר דברים מאוד חמורים, משווה בין בני גנץ, איימן עודה ואחמד טיבי, וקורא לנתניהו לא להיכנע להם?

אני לא עושה השוואה, מתייחס לעצם העניין, שכרגע המערכה עצמה, אנחנו קוראים לראש הממשלה לא להיכנע לאחמד טיבי שמדבר על ההשכלות של הריבונות, ולא להיכנע לבני גנץ וגבי אשכנזי שמהלכים אימים מהקהילה הבינלאומית, שאם אנחנו נבצע את הריבונות אז 'שומו שמיים'.

אנחנו קוראים לו לקיים את הבטחת הבחירות שלו עוד מספטמבר 19, על החלת הריבונות בבקעת הירדן. במקום לדבר יותר מדי – תעשה מעשה ותחיל ריבונות.

(חיים גולדברג, סרוגים)
(חיים גולדברג, סרוגים)

איך אתה שם את בני גנץ ואיימן עודה באותו משפט?

זה לא רק הם, יש גם את השמאל הישראלי, הוא נכנע גם להם. יש הרבה שיח, הוא צרי לשמוע אותנו, את אלה שרוצים את הריבונות, את עם ישראל את הרב שרוצה ריבונות.

מה שמונע כרגע את החלת הריבונות זו הדרישה האמריקנית שבני גנץ וגבי אשכנזי יתנו את הסכמתם לריבונות. אז לא להיכנע – יש הסכם קואליציוני סעיף 29. אדוני ראש הממשלה, תעשה – די לדיבורים.

אתה חושב שהמשפט שלך על טראמפ, גרם למתח ביחסים בין ישראל וארה"ב?

ממש לא. אחד הכתבים הבכירים התקשר לארה"ב וביקש מהם תגובה, והם לא הבינו על מה מדובר. כך שהדרמה, הייתה רק בארץ.

מה להערכתך יהיה בעוד שבוע?

אי אפשר לדעת.

שלמה נאמן הפגנה ישע 21.6
שלמה נאמן הפגנה ישע 21.6| צילום: (קרדיט: מועצת יש"ע)

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר במשמרת מול ראש הממשלה: "ההתיישבות היא נשמת אפה של הציונות. נשמת אפה של מדינת ישראל. אין, לא הייתה וגם לא תהיה תכנית שלום שתפגע בהתיישבות ותצליח, שתפגע בהתיישבות ותקים מדינה ערבית בין הירדן לים. אנחנו עומדים כאן כדי להוביל ולחזק כל מהלך שיוביל לריבונות על חבלי מולדת ביהודה ושומרון. אבל אומרים בקול ברור תרדו מפגיעה ביישובים!".

נאמן פנה אל נתניהו: "הצבענו ורצנו בשבילך 3 מערכות בחירות, ונרוץ אם יהיה צורך גם בפעם הרביעית כדי שתהיה ראש ממשלה וכדי שתביא ריבונות לחבלי הארץ שלנו. אל תפגעו ביישובים שלנו, בהתפתחות שלהם ובהגעה אליהם. אנחנו לא נאפשר לזה לקרות. נפעל בכל הכוח להחלת הריבונות רק בדרך הנכונה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

2 תגובות
2
קצין במיל.
21.06.20

אפילו פורעי צאלים הבדואים הביסו את ביבי ואתה מצפה שיתמודד עם טראמפ ?

הצטרפו אלינו