לפיד תומך בנתניהו: דרישת כחול לבן - חוסר אחריות - סרוגים

לפיד תומך בנתניהו: דרישת כחול לבן – חוסר אחריות

יו"ר האופוזיציה תומך בעמדתו של ראש הממשלה להעברת תקציב חד שנתי, ותוקף את ההתעקשות של כחול לבן לתקציב דו שנתי: "תביעת כחול לבן היא חובבנות או חוסר אחריות"

לפיד תומך בנתניהו: דרישת כחול לבן - חוסר אחריות
  (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד, מתייצב  לצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא התקציב ואומר כי הדרישה של בני גנץ לתקציב דו שנתי היא חובבנות ופוליטיקה קטנה.

מוקדם יותר נערכה פגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ, בסופה הצדדים לא הגיעו להסכמות בנושא בתקציב. בעוד נתניהו דורש להעביר תקציב חד שנתי, גנץ מתעקש על תקציב דו שנתי.

לדברי לפיד: "תביעת כחול לבן לתקציב דו שנתי במציאות של קורונה היא או חובבנות או חוסר אחריות. אין דרך לתכנן תקציב שנתיים קדימה בתנאי אי ודאות כלכלית קיצוניים כל כך. זה יתקע את העזרה ההכרחית לעצמאים ולמובטלים רק בשביל פוליטיקה קטנה".

עוד באותו נושא

פתח לבחירות: שר האוצר מאשר – תקציב חד שנתי

כזכור, על פי ההסכם הקואליציוני בין כחול לבן לליכוד אמור לעבור תקציב דו שנתי, כדי לשמור על יציבות בכדי שלא יהיה פתח לפירוק הרוטציה לפני תום השנה וחצי לקראת מעבר תפקיד ראש הממשלה ליו"ר כחול לבן בני גנץ.

על פי הדיווח אמש של עמית סגל, אי אישור תקציב בספטמבר 2020, או אי אישור תקציב במרץ 2021 עלול להותיר את גנץ ללא תפקיד ראש הממשלה ברוטציה.

עוד באותו נושא

פתח לבחירות: שר האוצר מאשר – תקציב חד שנתי

גם יו"ר וועדת הכספים משה גפני הודיע בעבר כי הוא תומך בתקציב חד שנתי, ובעקבות הקורונה ניתן יהיה לומר שבתקופה כזו של אי וודאות במשק, כשלא ניתן עדיין מענה לנגיף, זה לא אחראי לאשר תקציב דו שנתי.

עוד באותו נושא

פתח לבחירות: שר האוצר מאשר – תקציב חד שנתי

בראיון לחדשות 13 אישר שר האוצר ישראל כץ את הדברים ואמר: "אני נכנסתי לתפקידי כאשר מצב הכלכלה והחברה בישראל הם כנראה הגרועים בתולדות המדינה, או לפחות בעשרות השנים האחרונות", ציין. "עד סוף השנה אנחנו נגיע לגירעון עוד יותר גדול. כל ההחלטות שמתקבלות זה כדי להקל ולאפשר לעבור את התקופה".

עוד באותו נושא

הרב חיים נבון ויאיר לפיד בשיחה מרתקת. צפו


4

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בושה איך לפיד רוצה להפיל את בני גנץ ההגון
טוב | 18-06-2020 21:19
תקציב חד שנתי אומר שגנץ לא בטוח ראש ממשלה. לפיד מונע משנאה נגד גנץ, אחרי שגנץ הצליח להפוך למועמד עתידי לראשות הממשלה, השתמש בגלגל יש עתיד וזרק, ולמעשה לפיד נשאר כמו שהוא, אדם פשוט. לפיד מתחיל לשנוא את גנץ.