עורך חדשות 13 הודיע על פרישה מתפקידו: "עייפתי" - סרוגים

עורך חדשות 13 הודיע על פרישה מתפקידו: "עייפתי"

אחרי 3 שנים וחצי בתפקיד, עורך מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 13, ליאור לנדברג, הודיע על פרישה מתפקידו: "אני מודה, עייפתי". ניר נוימן יחליף אותו

עורך חדשות 13 הודיע על פרישה מתפקידו: "עייפתי"
  אולפן חדשות 13 (צילום: באדיבות חדשות 13)

כשברקע גל הקיצוצים הצפוי בעוד מספר שבועות, עורך מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 13, ליאור לנדנברג, הודיע על פרישה מתפקידו אחרי 3 שנים וחצי, כך פורסם באתר 'אייס'.

"אתמול ציינתי שלוש שנים ושלושה חודשים על כסא העורך", כתב לנדנברג במכתב לעובדים. "אני סוגר כמעט עשרים שנה בתקשורת מתוכן כמעט שש שנים בחדשות עשר, ארבע עשרה ושלוש עשרה".

עוד באותו נושא

חדשות 13 מתנצלים על תמונת הילד החרדי: "תקלה"


52

לנדברג המשיך: "לא הייתי מצליח לעשות את המהדורה הטובה ביותר בישראל בלעדיכם. עברנו הרבה יחדיו. ארבע מערכות בחירות, שלוש מתוכן בשנה האחרונה, תחקירים, כותרות, לילות ללא שינה, סופי שבוע ללא בבית, אלפי אייטימים, מבצעים, מתים ומגפה עולמית. שלוש שנים ויותר של מרדף, דאגה ולחץ.  תודה לכולכם על הכל. תודה לכולכם על מלחמה סיזיפית של יום יום, אני מודה, עייפתי".

ליאור לנדברג (צילום: ללא קרדיט)

לנדנברג הוסיף וכתב: "מול עיניי תמיד עמד היושר והחופש העיתונאי וזה מעולם לא נמנע ממני וזה הייחוד במקום הזה. נכנסתי למקום הזה עם הרבה הרבה פחות שערות לבנות ופחות משקל ומצד שני אני יוצא עם אהבה וילד שגם הם מתנת חדשות 10. אז אחרי שלוש שנים ושלושה חודשים קיבלתי החלטה להקשיב לליבי והודעתי הבוקר למנכ״ל החברה על סיום תפקידי כעורך הראשי של המהדורה. אני מודה למנכ״ל ישראל טויטו שמוביל אותנו בסערה הנוכחית לחוף מבטחים ולקודמו גולן יוכפז שנתנו לי את ההזדמנות הזאת לאין ספור חוויות וריגושים".

עוד באותו נושא

"קשה מאוד לנשום": כתב חדשות 13 נחנק בשידור.צפו


15

על הקיצוצים הצפויים כתב לנדברג: "אני בטוח שתצאו מזה חזקים יותר וטובים יותר. כי אין ברירה. אני משאיר אתכם בידיים טובות של נוימן שאני מכיר מאז בקע מהביצה. סומך עליו בעיניים עצומות".

ישראל טויטו, מנכ"ל חברת חדשות 13 התייחס להודעתו של לנדברג ואמר: "ליאור, היית עמוד תווך בחברת חדשות חזקה ויצירתית. יש לך חלק בכל מילה ששודרה בשנים בהן עבדת בחברה. עורך וחבר. תודה על הכל ובהצלחה".

את לנדברג צפוי להחליף ניר נוימן, שערך יחד איתו את המהדורה בחודשים האחרונים. נוימן שימש בעבר כעורך התכנית חשיפה עם חיים אתגר, וכעורך התכניות של רפי רשף וניב רסקין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברוך ברוך שפטרנו שפטרנו מעלוקה מעלוקה זו זו
פויי לך מכאן | 18-06-2020 20:20
כולם ב13 זבלה שיזרקו בקרוב
2
למה לא לסגור את הערוץ הכושל הזה?
סימבה | 21-06-2020 10:28
למה צריך לממן את הערוץ הגרוע הזה? הגיע הזמן להתחשב בכספי הצבור ולהפנות אותו למי שמשלם את המחיר של פרנסתו בגלל הקורונה ולא לממן את הפרזיטים האלה. כן, וגם את גלי צהל. לרכוש נשק בכסף הזה ולא לבזבז על עלוקות