אחרי שבוע פעילות: מקרה חדש של קורונה בכנסת - סרוגים

אחרי שבוע פעילות: מקרה חדש של קורונה בכנסת

בפנייה של קצין הכנסת לכלל הח"כים והעובדים במשכן, הוא הודיע כי התגלתה עובדת שחלתה בנגיף ושהתה בכנסת בשבועיים האחרונים. הדברים מגיעים שבוע בלבד לאחר שהכנסת חזרה לפעילות בעקבות ח"כ שחלה

אחרי שבוע פעילות: מקרה חדש של קורונה בכנסת
  (צילום: עדינה ולמן/ דוברות הכנסת)

עובדת בחטיבת התפעול של הכנסת התגלתה כחולה בנגיף הקורונה. בעקבות כך הורה היום (חמישי) קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף כי כל מי ששהה בסביבתה ייאלץ להיכנס לבידוד.

בפנייתו מדגיש ניצב גריף כי על פי התחקור שבוצע, נמצא כי העובדת שהתה בכנסת השבוע ובשבוע שעבר. לאור ממצאים אלו מדגיש ניצב גריף בפנייתו כי כל מי ששהה בסביבתה של העובדת בתאריכים 4/6 – 18/6 יפעל בהתאם להנחיות המופיעות באתר משרד הבריאות -אשר ימשיך מבחינתו בבדיקה האפידרמיולוגית.

הדברים מגיעים שבוע לאחר הודעתו של מנכ"ל הכנסת כי לאחר שבשבוע האחרון לא התגלו מקרים נוספים של חולים במשכן הכנסת, ולאחר שהתקיימה הערכת מצב עם כלל הגורמים הרלוונטיים, הכנסת חזרה לפעילות במהלך השבוע הקרוב ועד להודעה חדשה.

הח"כ שנדבק בקורונה. סמי אבו שחאדה (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

כזכור, ח"כ סמי אבו שחאדה חלה בקורונה בעקבות נהגו וצוות הלשכה נכנס לבידוד, בנוסף, שר המדע והטכנולוגיה ועוזריו נכנסו גם הם לבידוד לאחר שנחשפו לחולה מאומת, אך עם הגעת תוצאות הבדיקות שביצעו נמסר כי הם יצאו שליליים, אך נשארו בבידוד עד לתום מועד החשיפה לחולה בנגיף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו