רן ארז: "למשרד החינוך אין סמכות להורות לנו ללמד" - סרוגים

רן ארז: "למשרד החינוך אין סמכות להורות לנו ללמד"

נמשכים המאבקים על הארכת החופש הגדול, לאחר שבאוצר איומו על המורים בקיצוץ שכר, אומר היום יו"ר ארגון המורים: "לא מגיע לנו הזלזול הזה. אנחנו הסקטור היחיד שנרתם"

author-image
רן ארז: "למשרד החינוך אין סמכות להורות לנו ללמד"
  צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

יו"ר ארגון המורים רן ארז, אומר הבוקר (רביעי) כי על פי חוות דעת משפטית שקיבל למשרד החינוך אין סמכות להורות למורים ללמד: "לא יכול להיות שנקבל היום ציווי א ומחר יהיה ציווי ב, ובצורה כזאת נעבוד כל הזמן תחת כוחנות ובריונות", אמר בראיון לקלמן ליברמן ברשת ב'.

עוד באותו נושא

מסתמן: אלה תאריכי היציאה לחופש הגדול


13

"קיבלנו ברכות ומחמאות משר החינוך הקודם ומהמנכ"ל, ועכשיו פתאום נזכרו שאנחנו צריכים להוסיף תשעה ימים בחופש הגדול – לא מגיע לנו הזלזול הזה. אנחנו הסקטור היחיד שנרתם כמו הרופאים".

הדברים מגיעים לאחר האיום מצד משרד האוצר על מורי כיתות י', שהבהיר כי אם הם לא ילמדו תשעה ימים נוספים בחופש הגדול, יקוצץ התשלום שהיו אמורים לקבל על הלימודים מרחוק בזמן סגר הקורונה. בעקבות דבריו של מנכ"ל משרד החינוך שהודיע כי הלמידה מרחוק בזמן המשבר לא הייתה מלאה.

רן ארז הבהיר בריאיון אמש לחדשות 13 שלארגון המורים יש את היכולת לפצות מורים שייפגעו כלכלית עקב איומי האוצר ותקף את מנכ"ל משרד החינוך כי מי שמנהל אותו הם משרדי הבריאות והאוצר.

הוא מתח ביקורת על מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד שהסכימה לתת 9 ימים נוספים ואמר: "היא עשתה הסכם מחוסר ברירה, היא נלחצה פוליטית ועשתה טעות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הבחור מנותק
אברהם | 17-06-2020 9:33
כל המשק היה בחלת אולי עדיף היה להוציא את כל עובדי ההוראה לחלת ומי שעשה למידה מרחוק לשלם לו נראה לי עדיף יותר ובטוח שהמורים יפגעו מזה
2
רוב המורים לא לימדו בחלת וקבלו שכר
פרזיטים | 17-06-2020 9:50
אני יודע מילדי שרוב המורים לא לימדו כלל בחלת וקבלו שכר
3
בושה שהוא עדיין מייצג את המורים
לך הביתה | 17-06-2020 9:51
מי בוחר בו
אלוף
צצ | 17-06-2020 20:07
אחלה של מנהלללל הלוואי תהיה גם של ההסתדרות
4
סיפור אמיתי על מורה בתקופת הקורונה. כנסו
אלי | 21-06-2020 14:10
שמי אלי (שם בדוי) אשתי ואני איבדנו את מקום העבודה בגלל הקורונה. (היום אתחיל לעבוד בסופר השכונתי כי חייב להביא אוכל הביתה. עד שמצאתי את העבודה הנשמה יצאה לי) אבל אני רוצה לספר לכם מה המורה של הבן שלי עשה. הוא גייס כסף מתרומות בלי שנדע. קיבלנו פעם בשבוע סל מהסופר בלי שנדע ממי זה הגיע. לפני שבועיים הגיעה החשבונית והיה כתוב השם שלו. לא אומר לו כלום כי הוא מאד צנוע. אבל אשתי ואני התחלנו לבכות. אין מספיק מילים לבטא את מה שאני רוצה להגיד. המורה גם התקשר במהלך השלושה חודשים לכל הורה ולכל ילד לוודא שהכל בסדר. ילדה בכיתה נכנסה לחרדות כך סיפרה לי אמא אחת והוא כל יום היה עם המשפחה בטלפון שעה. מרגיע ומעודד ועל הדרך הוא גם לימד ובדק נוכחות ושהילדים מגישים את כל העבודות . אני מצדיע לאיש הזה ויום אחד אחזיר לו בחזרה ובגדול. אז איש צנוע ויקר: אני ואשתי מאחלים לך את כל הטוב שבעולם ולילדים שלי (ששניים מהם חינכת והם זכו במורה לחיים) אני מאחל שיפגשו כל החיים אנשים כמוך. זכינו! אסיים במילה אחת :תודה !