אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום
צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווק

מירב לקחה את הבת שלה לטיול בת מצווה בחו"ל, ואתם?

מתגעגעים לריגוש שיש רק בחו"ל, לחוויה המעופפת ואין מצב להסתכן ולצאת? בואו להתרגש ולחוות חו"ל ברשת 'המשביר לצרכן' שהפכה את סניפיה להפנינג מסיבות מטורפות מערים מובילות ואתרים נחשקים מהעולם הגדול # כל הארץ מדברת על החלום שהתגשם: קפיצה קטנה – שופינג גדול

מירב לקחה את הבת שלה לטיול בת מצווה בחו"ל, ואתם?
  צילום: יח"צ

בין מגדל אייפל לנהר הסיין, פגשתי אותה השבוע, מולהבת מעיר האורות, בעצמה אור. רגע לפני שתעיפו אותי לבידוד לשבועיים, אגלה לכם שזה היה בסניף ה'משביר לצרכן'. מירב הרשקוביץ מתברר, רצתה לשמח את הבת שלה לרגל בת המצווה וארגנה לה טיסה לחו"ל. אבל אז נסגרו השמיים והן נשארו בארץ. היא היתה חייבת בשבילה תחליף!

"כל בת שלי שחגגה בת מצווה זכתה לטיול לאחת מערי אירופה. בחו"ל", סיפרה לי. "השנה החלטתי שאני לא מוותרת, וכן, הצלחתנו לצאת לטיול משפחתי!" המונולוג המרגש הזה שייך למירב הרשקוביץ, שבעקבות הפרסום שראתה על הקמפיין של 'המשביר' החליטה לאמץ את רעיון חו"ל של המשביר, ולשמח את הילדה שלה.

לקחנו 'כרטיסי טיסה 365' והפתענו את הילדה בשעת בוקר נאה. "תתלבשי, קחי מזוודה, ויאללה, טסים, מתייצבים עם מזוודה בפתח ה'משביר לצרכן'".

וכך הם בילו בוקר ב'דיוטי פרי', בחווית קניות מעולם אחר, עם עשרות מוצרים ב-200$ ללא מע"מ, בלי לעלות על מטוס!

"היתה לנו הפקת חו"ל מושלמת בקנייה! בפתח חולקו לנו 'כרטיסי טיסה' עם הטבות, הכריזה הייתה בדיוק כמו במטוס, והמוכרות שהסתובבו בלבוש כמו דיילות אמיתיות, לצד תמונות מן העולם, הכניסו אותנו לחווית טיסה ולחוויית חו"ל אמיתית.

"נתנו לה לערוך שופינג בדיוק כמו חו"ל", ממשיכה הרשקוביץ, "ראשית נחתנו במחלקת הנעליים והילדה הגשימה את החלום שלה וקנתה נעל ממותגת, בדיוק כמו בחו"ל, משם, באווירה חו"לית משכרת, עם תמונות רקע שדימו אותנו כאילו נכנסנו לפריז, המשכנו למחלקת בגדי הספורט. הצהלה שעל פניה הייתה שווה את הכל.

"המזוודה שלקחנו איתנו התמלאה במהירות, בפיג'מות מגניבות, באקקססוריז שהיא אהבה, בכובעים ובבגדים מ'צרפת'.

"ובדיוטי פרי, כמו בדיוטי פרי, ועל מכונת הקפה שפירגנתי לעצמי לקנות לבית, חלום חיים שאני נושאת הרבה זמן, שילמתי 200 דולר! וזה החלום המשפחתי שחתם את הטיול שלנו לחוץ לארץ".

הסיפור של מירב הוא סיפור ישראלי אחד מתוך רבים שמתרחש בימים האחרונים בכל 38 הסניפים של 'המשביר לצרכן' בארץ. בזכות רמי שביט, בעלים של קבוצת 'המשביר לצרכן' הקבוצה שהגתה את הרעיון המטורף שכל הארץ מדברת עליו – כל ישראלי מוזמן לחו"ל! "רצינו להגשים חלום לכל הישראלים שהשנה אינם יכולים לטוס לחו"ל", מפרט שביט את המחשבה שעומדת מאחורי המיזם המדהים, "אחרי שבועות של סגר, שכולנו התגעגענו לחווית שופינג אמיתית, שתיתן שחרור לנפש ומענה לצרכים שנדחו – החלטנו לאפשר לכולם לערוך שופינג החווייתי בצורה שלא תשכח, ובד בבד, לאפשר למלא את החסר שהצטבר לכל אחד בהיעדר קניות. וכל זאת במחירים ללא מע"מ, כמו בדיוט פרי".

המיזם המטורף שסחט קריאות התפעלות מצרכנים נלהבים שנראים מצטלמים על רקע החנויות שהפכו לערי חו"ל – הוכיח את עצמו.

חנויות 'המשביר', רשת חנויות הכולבו הגדולה בישראל הנמנית על החברות המובילות בתחום האופנה והמסחר הקמעוני בארץ, התמלאו בלקוחות רבים, שלא רצו להפסיד את המבצעים וההטבות מיוחדות באווירה חו"לית אמיתית, גיחה חווייתית לארץ אחרת בלי להחתים דרכון!

גם אתם אל תחמיצו את החו"ל שלכם באחד מ-38 הסניפים של 'המשביר לצרכן', כל סניף לובש חזות בעלת ניחוח ונראות של מדינה אחרת בעולם, ויחגוג עם הלקוחות בין התאריכים ט"ו-כ"ה בסיוון 07-17.06.2020

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו