הרג אלחלאק: שוטרים יעברו שיעורי זיהוי בעלי מוגבלויות - סרוגים

הרג אלחלאק: שוטרים יעברו שיעורי זיהוי בעלי מוגבלויות

אמיר אוחנה ערך היום דיון לגבי התמודדות המשטרה עם אירועים בהם נוטלים חלק בעלי מוגבלות: "רוב מוחלט ומכריע מסתיים באופן חיובי המגשים את מטרות המשטרה"

הרג אלחלאק: שוטרים יעברו שיעורי זיהוי בעלי מוגבלויות

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, ערך היום (ראשון) דיון בנושא התמודדותה של משטרת ישראל עם אירועים הכוללים אנשים בעלי מוגבלויות.

הדיון נערך בהשתתפות מנכ"ל המשרד, משה (צ'יקו) אדרי, מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, בכירים במשטרה ונציגים ממשרדי הבט"פ, הבריאות, הרווחה, המשפטים ונציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

עוד באותו נושא

יהודה גליק הוכה וגורש מניחום משפחת אלחאלאק


51

במהלך הדיון סקרה המשטרה נתונים, נהלים ועדכונים רלוונטיים בהכשרת השוטרות והשוטרים אשר הוכנסו לשימוש וכאלו העתידים להיכנס, מתוך הבנה כי יש להתאים את אופן הטיפול במפגש שבין שוטרות ושוטרים לאנשים בעלי מוגבלות.

בתום הדיון הוסכם כי יש להוסיף יחידת לימוד לכלל השוטרים בנושא סימני זיהוי ולהגביר את ההדרכות בכלל הקורסים במשטרת ישראל בנושא מפגש עם בעלי מוגבלויות בכלל מגזרי השיטור, סיור ומג"ב.

מערכי השיעור הקיימים והעתידיים, יועברו להתייחסותם של אנשי המקצוע במשרדי הבריאות והרווחה, כחלק ממהלך לחיזוק הממשק בין המשרדים לבין המשטרה. כמו כן, תישקל האפשרות להפיץ קול קורא לבניית מערכי השיעורים הרלוונטיים.

אוחנה: "מתוך אלפי ואולי עשרות אלפי אינטראקציות יומיות בין שוטרים לאזרחים, רוב מוחלט ומכריע מסתיים באופן חיובי המגשים את מטרות המשטרה. מטרת הדיון הזה הייתה לעסוק במיעוט המקרים, ובאופן ספציפי למפגשים שבין שוטר לאדם בעל מוגבלות, כדי לשפר את יכולת הזיהוי והפעולה של משטרת ישראל, ולהעמיק את ההבנה של השוטר בנושא זה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו