הרמטכ"ל שיבח את לוחם גולני: "להוקיע אלימות" - סרוגים

הרמטכ"ל שיבח את לוחם גולני: "להוקיע אלימות"

בשיחה שקיימו הרמטכ"ל ומ"מ מפככ"ל המשטרה מוטי כהן, הם סיכמו לאיתור המעורבים בתקרית האלימה בחברון ומיצוי הדין עמם. כוכבי: אלימות לאומנית היא פשע שיש למנוע ולהוקיע

author-image
הרמטכ"ל שיבח את לוחם גולני: "להוקיע אלימות"
  (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

רב- אלוף אביב כוכבי וממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן שוחחו היום בעקבות האירוע בליל שבת, בו לוחם צה״ל פעל להפרדה בין מתיישבים שפעלו באלימות מול פלסטיני בחברון.

בפתח השיחה שיבח הרמטכ"ל את התנהגות הלוחם שפעל כמצופה מלוחם בצה"ל ומנע פגיעה באזרח פלסטיני. הרמטכ״ל ציין כי אלימות לאומנית היא פשע שיש למנוע, להוקיע ולטפל בו במלוא חומרת הדין.

עוד באותו נושא

לא תושבי העיר: פרטים חדשים על התקרית בחברון


9

מ״מ מפכ״ל המשטרה הדגיש כי כוחות השיטור ולוחמי משמר הגבול ימשיכו בפעילותם לצד כוחות צה״ל במישור הגלוי והסמוי נגד כלל אירועי האלימות והפשיעה באזור עד לאיתור המעורבים ומיצוי הדין עמם.

בשיחתם הדגישו השניים את החשיבות הגבוהה שרואים בשני הארגונים בשיתוף הפעולה שבין צה״ל למשטרה באופן שוטף, וסיכמו כי יעשה כל מאמץ להמשך אכיפה נחושה של החוק והסדר כהמשך ישיר לביטחון האזור.

בבוקר שלאחר פרסום התיעוד בחברון בו נראים כמה צעירים יהודים מכים ערבי, מתגלים פרטים נוספים על המקרה החמור לפיהם הנערים לא תושבי היישוב היהודי והמשטרה היא זו ששחררה אותם בבוקר למחרת.

הצעירים שנראים בסרטון, לא תושבים של היישוב והגיעו לשבת לבקר בחברון, במהלכה ישנו באוהלים בסמוך למערה ובדירות באזור. מדובר בתלמידים שמוגדרים "נוער בסיכון" והצטרפו אל קבוצה מישיבה במרכז הארץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כוכבי הרמטכ''ל הגרוע ביותר שהיה לעם ישראל
עידו 2 | 14-06-2020 18:10
הוא רק יודע לצעוק ולזעוק, לא עשה שום דבר מרגע שנכנס לנעלי הרמטכ''ל המבוזה איזנקות ש''ט. איך אמר אל''מ אלון פ. ''כוכבי לא נפל מן השמים, אבל הוא מפיל את צה''ל''. איום ונורא.
2
הזכיר לי חבורות רחוב נאו-נאציות באירופה.
יאיר | 14-06-2020 18:17
למה אף רב לא מגנה את האספסוף?
3
חייבים למנות לרמטכל...
בושה | 15-06-2020 11:19
חייבים למנות לרמטכל בעל נסיון קרבי כמו סמוטריץ או בן גביר!!