נתניהו: "אפס סבלנות כלפי איומים ברצח שופטים ונבחרי ציבור"

נתניהו: "אפס סבלנות כלפי איומים ברצח שופטים ונבחרי ציבור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגנה את ההסתה כלפי שופטת בית משפט העליון: "אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה - אין לו מקום בקרבנו"

"אפס סבלנות כלפי איומים ברצח שופטים ונבחרי ציבור"
  (צילום: מרק ישראל סלם/ פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה הגיב לאיומים כלפי שופטת בית המשפט העליון ענת ברון: "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד".

"רק החודש הגשתי במשטרה שלוש תלונות על איומים ברצח נגדי ונגד בני משפחתי", אמר נתניהו. "אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה – אין לו מקום בקרבנו".

עוד באותו נושא

יאיר לפיד: האיום על שופטת בג"צ – בגלל נתניהו


35

שופטת בית המשפט העליון, ענת ברון, הגישה היום (ראשון) תלונה במשטרת ישראל לאחר שקיבלה לביתה מכתב אנונימי בו נכתב "צפי לעונש".

ברון טענה "קיבלתי איומים מפורשים על חיי". בעקבות המכתב החליטה המשטרה לפתוח בחקירה ולהצמיד אבטחה לשופטת.

ברשות השופטת אישרו את הדברים: "משמר בתי המשפט הגיש תלונה למשטרה בעקבות מכתב איום שנשלח לשופטת בית המשפט העליון ענת ברון. הענין מצוי בחקירה ומשכך לא נוכל להוסיף בעת הזו".

לאחר מכן, תקפו ברשות את הביקורת הנוקבת המושמעת בעת האחרונה נגד בית המשפט העליון: "מכתב האיום שנשלח אל שופטת בית המשפט העליון ענת ברון, על תוכנו השפל, הוא תוצאה ישירה של הסתה נמשכת ושלוחת רסן נגד הרשות השופטת ושופטיה".

ברשות הוסיפו כי: "נסיונות להלך אימים על שופטי ישראל לא ירתיעו אותם והם ימשיכו לבצע את מלאכתם ללא מורא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נתניהו
ללא שם | 14-06-2020 13:11
שקרן מניפולטיבי
2
מורשת נתניהו = שיסוי ופילוג העם היהודי
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 14-06-2020 13:21
וקץ הציונות.
3
ביבי הסית את העם נגד ביה"מש והמשטרה
עין צופיה | 14-06-2020 13:55
ועכשיו ביבי מסית ומסכסך את המשטרה נגד בעהמש. יד באחיו. צריך למגר עבריינים ומסיתים וביבי שניהם. גם במינויים הוא נותן תפקיד דווקה למתחרה בתפקיד או ממנה את מתחרה לסגנו ככה שיחתרו נגד השר. לשר לא תהיה מנוחה ולא יתפנה לחשוב קדימה והוא, ביבי, יהיה הידיד התומך (של שלושתם) המפשר/מציל ביניהם. הם יהיו עסוקים מכדי להתארגן נגדו (נגד ביבי). גן במכרזים הוא קובע מי יקבל את התפקיד (פקידותי כל שהוא) מתוך ה-4 המועמדים האחרונים ואחכ מספר בסוד לזוכה שכל הוועדה מלבדו רצו במישהו אחר והוא, ביבי, נלחם עליו וניצח. ולכל אחד מהשלושה שהפסידו במכרז היה מתלחש בסוד ואומר לכל אחד כי הוא רצה בו אבל ייתר חברי הוועדה בחרו בזוכה ומה יכולתי לעשות?. ככה כל ה-4 חייבים לו טובה, גם הזוכה וגם המפסידים במכרז. וייתר חברי הוועדה צברו בלי ידיעתן ובחע סיבה 4 שונאים חדשים לרזומה של כל אחד מהם. אנחנו ארץ קטנה כולם נפגשים עם כולם ושעת הנקם ושילם משני הכיוונים תגיע. והטבח הראשי ביבי-יאגו יוצא נקי והייתר לא מוצאים סיבה לצרות. חלק מנכסים זאת לכוח עליון ומנשקים מזוזות, שמים שן שום בכיס (מטביעים כף רגל של כלב במשקוף הכניסה לעסק/למשרד/לבית. ביבי דרעי וליצמן - טבחים מדופלמים. הם יודעים את הסיבה והמסובב ולכן לא מנשקים שום דבר. כבר מסרתי יותר מדי נתונים.
4
דמעות תנין. האיש חי משיסוי העם זה בזה
שאול | 14-06-2020 14:35
מי שעמד במרפסת בפרק הראשון יביא לחורבן המדינה בסיום.