"סולחה": הרב רפי פרץ נפגש עם הרב דרוקמן - סרוגים

"סולחה": הרב רפי פרץ נפגש עם הרב דרוקמן

תחת מגבלות הקורונה הגיעו ראשי הבית היהודי כסמל ליישור ההדורים לאחר פיצול ימינה לפגישה עם הרב דרוקמן. השניים דיברו על חשיבות איחוד הציונות הדתית לבית פוליטי אחד וההתנגדות למדינה פלסטינית

"סולחה": הרב רפי פרץ נפגש עם הרב דרוקמן
  מצב קורונה, כך מקבל הרב דרוקמן אורחים (צילום: ללא קרדיט)

3 שבועות אחרי שפרש מימינה ונכנס לממשלה, שר ירושלים הרב רפי פרץ, נפגש היום (חמישי) עם הרב דרוקמן בביתו. ראשי הבית היהודי הגיעו לאחר יישור ההדורים בעקבות הפיצול במפלגת הציונות הדתית.

השניים שוחחו על הקמת מפלגה אחת לציונות הדתית ועל "דבר החשיבות של איחוד הציונות הדתית לבית פוליטי אחד", נמסר מלשכתו. השר פרץ עדכן את הרב דרוקמן גם על הנעשה במשרד ירושלים ומורשת ועל היכולת לסייע לצרכי הציונות הדתית במשרד.

פרץ והרב דרוקמן בימים לפני הקורונה

כמו כן עלתה סוגיית עסקת המאה שמאיימת לקרוע את הימין, השניים אמרו כי מדובר ב"גודל השעה וההזדמנות בעניין הריבונות ביהודה ושומרון והצורך בעמידה במקביל על עקרונות חשובים לציונות הדתית כגון התנגדות למדינה פלסטינית, רצף טריטוריאלי של הישובים ואי הסכמה להקפאה".

בראיון בתכנית 'מנדי-ביתאן' בכאן מורשת אמר הרב דרוקמן כי "אין לנו שום היתר לתת מארצנו הקדושה לאחרים, גם אם הם לא היו אויבים בנפש, גם אם היו ידידים, ארץ ישראל נתנה לעם ישראל יש איסור הלכתי, תורני לתת חלקים מארץ ישראל לאחרים".

לדבריו צריך לקחת מהתכנית רק את הדברים החשובים. "החלת ריבונות ביהודה ושומרון זה דבר גדול מאוד, גם אם לא מדובר על החלת ריבונות בכל יהודה ושומרון. אני מאמין שבסוף נשלוט בכל יהודה ושומרון, כך אני מאמין, כך קבע הקב"ה וכך זה יהיה. אבל אנחנו בעיני בשר צריכים להשתדל גם אם לא ניתן על הכל, כך מתחילים".

נתניהו עם ראשי ישע (צילום: מועצת יש"ע)

ביום שני האחרון  פירסמנו לראשונה בסרוגים על פגישת ראשי מועצת יש"ע שמובילים את ההתנגדות לתכנית טראמפ, עם הרב דרוקמן בביתו שבמרכז שפירא, במטרה לחבר אותו למהלך ההתנגדות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כשרואים שאין סיכוי לבד
חנף חנופה | 11-06-2020 15:17
מחפשים שותפים.
2
אוי ואבוי לציבור שאלה מנהיגיו ופרנסיו.
תורה ועבודה | 11-06-2020 16:25
אין פלא שהייצוג שלנו הולך ונמחק.
3
עלובים- הביתה
אריה | 11-06-2020 17:49
לא יעזור לשניהם כל עוד בנט ושקד לא הולכים לליכוד כי שם מקומם .עם סמוטריץ אין על מה לדבר- שילך לבן גביר. בדרך לרשימה דתית לאומית שפויה ונורמלית- בלי רבנים ובלי התנחלויות מבודדות. נודיע בקרוב .
4
כל הכבוד לשר פרץ, חשוב לשתף גם את גדולי הדור
יניב | 11-06-2020 17:54
בצעדים שמתכננים לעשות