גנץ גיבה את רביב דרוקר, אך לא מזכיר את נתניהו - סרוגים

גנץ גיבה את רביב דרוקר, אך לא מזכיר את נתניהו

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, יצא להגנתו של העיתונאי רביב דרוקר לאחר התחקיר שערך נגד ראש הממשלה נתניהו, ובעקבותיו הגיבו בליכוד כי "בעולם מתוקן דרוקר היה צריך למצוא את עצמו בכלא"

גנץ גיבה את רביב דרוקר, אך לא מזכיר את נתניהו
  (צילום: יונתן זינדל, הדס פרוש, תומר ניוברג/ פלאש 90)

בכחול לבן,מגיבים היום (חמישי) לתגובה החריפה שפרסם אמש (רביעי) הליכוד בתגובה לתחקיר שפרסם העיתונאי רביב דרוקר אמש נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. מדובר בצעד נוסף בעימות בין הליכוד וכחול לבן שנמשך לאורך השבוע.

"תפקידם של עיתונאים הוא לבקר אותנו הפוליטיקאים. כך היה, כך זה עכשיו וכך זה ימשך", צייץ בטוויר יו"ר כחול לבן בני גנץ: שר הביטחון גבי אשכנזי היה ספציפי הרבה יותר, וכתב בטוויטר: "תפקידה של העיתונות לבקר את נבחרי הציבור, לחשוף ולדווח. האמירה כי עיתונאי צריך לשבת בכלא בעקבות פרסומיו מקוממת ואינה מקובלת במדינה דמוקרטית.

מוקדם יותר שר התקשורת יועז הנדל תגובה דומה: "גם הבוקר מזכיר שעיתונאים תפקידם לבקר את השלטון. לבקר אותי ואת שאר הפוליטיקאים. אעשה הכל כדי שבישראל תהיה תקשורת חופשית, אמינה, מאוזנת ומגוונת".

בהקלטות שנחשפו אמש בערוץ 13 בתכנית "המקור" שמוביל דרוקר, תחת הכותרת "ההקלטות שסיבכו את ביבי", נשמע דו-שיח של הנאשמים ב"תיק 4000" שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת "בזק" ובאתר החדשות "וואלה" ורעייתו איריס אלוביץ', ובין אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, שמקדמים סיקור חיובי לראש הממשלה ורעייתו שרה באתר.

בתוכנית לא הביאו את תגובת נתניהו בטענה כי "היא אינה עניינית". לאחר מכן פרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו כי "המדיניות החדשה של חדשות 13 היא לא לפנות לתגובה או לסרב לשדר תגובה. הערב הם סרבו לשדר את תגובתנו לתכנית ״המקור". אל התגובה צירפו סרטון בו נאמר, "רביב דרוקר ממשיך גם הערב לבצע משפט שדה פלילי נגד ראש הממשלה נתניהו, תוך שהוא משבש הליכי משפט ומאיים על עדי מדינה במטרה להטות את דעת השופטים".

תגובת הליכוד לשידור ההקלטות

בעולם מתוקן רביב דרוקר היה נכנס היום לכלא

הם תקפו את דרוקר כי "העובדה שהגורמים המוסמכים לא עוצרים את דרוקר ונותנים לו להשתולל בהדלפות ובסחיטה באיומים נגד עדים, רק מחזקת את התחושה שבכל מה שקשור לנתניהו המשחק מכור". לפי נתניהו, "בעולם מתוקן רביב דרוקר היה נכנס היום לכלא על שידור הדלפות פליליות ועל שיבוש הליכי משפט, אבל כשהמטרה של התקשורת היא להפיל את מנהיג הימין נתניהו בכל מחיר – נראה שהכל מותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
ביבי מ-פ-ח-ד. היסטרי ולחוץ
אא | 11-06-2020 14:12
הראיות נגדו אז כהרגלו הוא מפזר ספינים לא ענייניים. מדהים שיש עוד אווילים שקונים את שקריו
2
"תקשורת אמינה מאוזנת" הבעיה שאין כזו
לידיעת הנדל גנץ | 11-06-2020 15:14
מי בכלל מאמין לתקשורת ובמיוחד לערוץ 13
3
את איילה חסון ובועז גולן ביבי לא רוצה לכלוא??
מוזר | 11-06-2020 15:28
ביבי ירד מהפסים.
4
גם גנץ גם דרוקר [=דרקער] שילכו לעזה ועזאזל
המקובלים | 11-06-2020 16:39
דרוקר שחיק טמיא מוצץ דמם של משפחת נתניהו ישמרם ה'. למה אצ''ל לא מטפל בדרוקער? אחי עובד בחברא קדישא ומצפה לבואו של דרוקר
ביבי
גברת | 13-06-2020 4:41
יש לו פרנויה .אם כותבים עליו משהו לא טוב אפילו שהוא נכון.הוא חוטף ויברציות.מתחיל להשתולל רוצה להכניס,את כולם לכלא רק לא הוא.מי שהוא האשם.קשה לשמוע כמה עברות עשית.ביהי די מספיק עם ההתבכיינות שתו לי ,לקחו לי,אתה אשם.תפנה את מקומך לאדם הגון וישר.
5
גנץ
נעומי | 11-06-2020 22:22
יבוא גם היום שלא על המימד החמישי
6
גנץ
יאיר | 12-06-2020 18:39
מעניין מה קורה עם תחקיר על המימד החמישי ומצב החקירה בניוטרל ????? ולמה שלא יגיד מה שאמר ומה שלא אמר זה רק אני או ...??
7
גנץ
שאול סלע | 12-06-2020 19:31
לבקר כן משפט שדה לא עם יש לא חומר על נתניהו אז בבקשה יש יועץ / פרקליט אבל הצורה בה זה מוגש כשמישפט כבר התחיל זה גובל השעבוד הלכי משפט
8
דרוקר פועל בנגוד לחוק והתקשורת לא מצייצת דבר
אלי | 13-06-2020 10:43
גנץ וגבי אשכזי חופרים לעצמם בור. מקווה שהתקשורת תחליט לחור את מעלליהם