מיכאל בן ארי: שמח על העתירה שהוגשה נגדי - סרוגים

מיכאל בן ארי: שמח על העתירה שהוגשה נגדי

מיכאל בן ארי מגיב לעתירה שהוגשה לבג"צ על ידי התנועה הרפורמית בדרישה להעמידו לדין, וטוען כי הוא שמח על הגשתה: "ה'ראיות' וירוסקו אחת לאחת"

author-image
מיכאל בן ארי: שמח על העתירה שהוגשה נגדי
  יונתן זינדל/ פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, הגיב היום (שלישי) לעתירה שהגישה לבג"צ התנועה הרפורמית בדרישה להעמידו לדין, וטען כי בבית המשפט הראיות נגדו ירוסקו אחת אחרי השנייה.

בן ארי מסר: "אני שמח על העתירה של תנועת השמאל הרפורמית. הגיע הזמן לברר את מסכת השקרים העיוותים והסילופים שהיו בדיון בבית המשפט העליון שהחליט לפסול אותי ולהכשיר תומכי טרור. בבית משפט שלום, ייבחנו ׳הראיות׳ וירוסקו אחת לאחת; נביא עשרות של עדים ומומחים וכן תקדימים משפטיים".

עוד באותו נושא

התנועה הרפורמית: להעמיד לדין את מיכאל בן ארי


14

"נהפוך מנאשמים למאשימים, כשנוכיח שהתנועה הרפורמית ששמה לה למטרה לחסל את העם היהודי, סילפה ׳ראיות׳ בזדון. בכך חטאה גם נשיאת העליון שהאשימה אותי, שאמרתי: ׳הערבים כלבים׳, למרות שלא היתה אמירה כזאת, כי בניגוד אליהם, אינני מזלזל באויבים שלנו".

עוד מוסיף בן ארי: "אין לי ציפיות שבדיון בבג"צ שהוא משחק מכור, יעשה צדק. אבל הגיע הזמן לבדוק את הדברים בדיני ראיות, בהגדרות משפטיות, ולא בלינץ' שנעשה במגרש הביתי של השמאל הרפורמים וכל שונאי ישראל והיהדות, שמהללי רוצחי יהודים כמו טיבי ויזבק, זוכים אצלם לחיבוק חם ומפרגן".

כזכור, הבוקר התנועה הרפורמית עתרה לבג"צ בדרישה כי המדינה תעמיד לדין את חבר הכנסת לשעבר ‎מיכאל בן ארי בעבירות של הסתה לגזענות ולאלימות.

לטענת התנועה הרפורמית: "מיכאל בן ארי עוסק מזה שנים ארוכות בהסתה פרועה לגזענות ולאלימות כנגד הציבור הערבי, ברוח משנתו הגזענית של מורו ורבו, הרב מאיר כהנא. בן ארי שב ומתייחס פעם אחר פעם לכלל הציבור הערבי במדינה כאל אויבים, כלא נאמנים למדינה, וכמי שיש לגרשם מן הארץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מיכאל בן ארי
חגי | 09-06-2020 19:52
מיכאל! חזק ואמץ אל תירא ואל תחת כי ה' עמך.
2
מיכאל בן ארי- חזק ואמץ!!
סהר | 09-06-2020 20:03
פשוט עצוב לראות את המדינה הזו, שמלאה בסלפנים ושקרנים. את עוצמה יהודית מציגים כמו גזענים באמצעות עיוות המציאות בזדון, אבל תומכים ומעודדים את אלו שמכריזים קבל עם ועדה שמעוניינים לבטל את המדינה ולהרוג את היהודים. הזוי.
3
מיכאל שר ישראל,אליהו וגבריאל חזקו ואמצו
שמעיה | 09-06-2020 20:21
נגד הרפורמים העמלקים ימח שמם.
4
למה לתנועה הרפורמית להתעסק בזה
לא מובן | 09-06-2020 20:32
חשבתי שהרפורמציה שעברה על היהדות האורתודוכסית, היא במקרה הטוב טפשות,לא ידעתי שבבסיס אמונתם שוכנת לה רשעות. ערבים הם אויב, כשמדובר בערבי שחושב שאיזה חלק מארץ ישראל/פלסתינה בבוף ימי האמפריה הרומית היא מולדתו.
5
אוידאנס
נועם | 19-03-2021 11:48
אוידאנס עידן רייכל יריב