הרוג בתאונה קטלנית סמוך לקרני שומרון - סרוגים

הרוג בתאונה קטלנית סמוך לקרני שומרון

אדם אחד נהרג בתאונת דרכים קטלנית בין רכב פרטי לאוטובוס שאירעה סמוך ליישוב קרני שומרון. נהג האוטובוס פונה לבית החולים כשהוא במצב קל

הרוג בתאונה קטלנית סמוך לקרני שומרון
  (צילום: מתנדבי כיבוי קדומים)

אדם אחד נהרג בתאונת דרכים קטלנית בין רכב פרטי לאוטובוס שאירעה לפני זמן קצר (שלישי) סמוך ליישוב קרני שומרון.

גיא פולק חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פלסטיני ואוטובוס. נהג הרכב נלכד ברכבו וצוותי כיבוי אש פעלו לחלץ את גופתו. נהג האוטובוס נפצע באורח קל".

ממשטרת ישראל נמסר: "בכביש 55 סמוך לצומת פונדוק אירעה תאונת דרכים חזיתית בין אוטובוס לרכב פרטי. מהמקום פונה על ידי הסהר האדום פצוע פלסטיני באורח אנוש ופצוע במצב קל מטופל במקום על ידי מד"א. הכביש חסום לתנועה לשני הכיוונים שוטרים מבצעים הכוונת תנועה. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

(צילום: מתנדבי כיבוי קדומים)

ממד"א נמסר: "בשעה 14:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 55 סמוך לאל פונדוק. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר (פלסטיני) כבן 30 והעניקו טיפול רפואי ומפנים לבית החולים מאיר בכפר סבא את נהג האוטובוס, גבר כבן 40 במצב קל".

חובש בכיר במד"א דן יצהר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בצד הכביש ובתוכו גבר לכוד, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג האוטובוס פונה לבית החולים כשמצבו קל".

(צילום: מד"א)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו