תעשיית התרבות משיבה מלחמה: שירי דיכאון בעוצמה אדירה. צפו

תעשיית התרבות משיבה מלחמה: שירי דיכאון בעוצמה אדירה. צפו

מעירים את הממשלה: מטה המאבק להצלת עולם התרבות ואירועים, הציב הבוקר (שלישי) מערכות סאונד בקריית הממשלה והחלו לנגן בעוצמה אדירה שירי דיכאון כמחאה על מצב קריסת הענף - צפו בתיעוד

צפו: האמנים הזועמים משמיעים לשרים שירי דיכאון

תעשיית התרבות ממשיכה להילחם: לאחר שחסמו אמש (שני) את העליה לירושלים מצומת שורש ויצרו פקקי ענק עם עשרות משאיות של חברות הגברה ותאורה מכל רחבי הארץ. היום (שלישי) הוצבו עשרות מערכות סאונד בקריית הממשלה וניגנו בעוצמה אדירה שירי דיכאון, כמחאה על התעלמות המדינה מקריסת הענף.

השירים התנגנו לאורך כל להתנגן לאורך כל הבוקר. השבוע מופק ע"י חברי מטה המאבק להצלת עולם התרבות והאירועים הלא מסובסדים ולא מתוקצבים, במחאה על הזנחת התעשייה שקרסה בחודשים האחרונים ע"י המדינה שממשיכה להתעלם ממצבם הקשה של 200 אלף עובדי התעשייה.

שלשום בבוקר הוקם בקריית הממשלה בירושלים אוהל מחאה והוכרז על שבוע זעם תחת הכותרת הנשמה או מלחמה כשראשי מטה המאבק הודיעו כי לא ירדו מירושלים עד שימצא מתווה סיוע שיאפשר את הצלתם.

ביום ראשון השמיעו האמנים קולות נמוכים (בס) בעוצמה אדירה כדי להשמיע אותם לשרים שהגיעו לישיבת הממשלה השבועית במשרד החוץ.

הערב צפוי אירוע המוני, בהשתתפות מאות ואלפי אמנים, עובדי במה ואנשי ההפקה. גם אנשי המוזיקה החסידית והיהודית לוקחים חלק במחאה.

"היינו ראשונים לשבות ממלאכה ואחרונים נהיה לחזור. מאות ואלפי זמרים, חזנים, מקהלות, קלידנים, נגנים, כלי זמרים, אמרגנים, אנשי הגברה ותאורה שכבר שלושה חודשים יושבים בבית…" אומרים מטה המחאה הדתי, בראשות יצחק ראשי ישי לפידות, מייקל כפלין ויהודה קלמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו